شرط اصلی پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس مشخص شد


شرط اصلی پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس مشخص شد

مهدی پاشازاده پیشکسوت آبی های تهران درباره دربی 95 معتقد است که استقلال اگر در فاز دفاع کم نقص باشد می تواند پرسپولیس را شکست دهد. نوشته شرط اصلی پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس مشخص شد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

شرط اصلی پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس مشخص شد

مهدی پاشازاده : استقلال اگر در فاز دفاع کم نقص باشد می تواند پرسپولیس را شکست دهد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۵۲
شرط اصلی پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس مشخص شد

مهدی پاشازاده پیشکسوت آبی های تهران درباره دربی ۹۵ معتقد است که استقلال اگر در فاز دفاع کم نقص باشد می تواند پرسپولیس را شکست دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی پاشازاده مدافع اسبق تیم ملی کشورمان و سرمربی تیم چوکای تالش از سه شنبه گذشته به دلیل درگیری ریه هایش با ویروس کرونا در بیمارستان بستری است.

وی در خصوص آخرین وضعیت خود گفت:

هنوز در بیمارستان بستری هستم و هر روز از ریه هایم اسکن گرفته می شود خوشبختانه شرایط پایداری داشته ام و دکترم ساعتی قبل گفت احتمالاً عصر فردا مرخص خواهم شد.

سرمربی تیم چوکا در خصوص تساوی خانگی این تیم برابر تیم مس کرمان گفت:

حریف ما مدت‌هاست صدرنشین لیگ دسته اول است و به احتمال زیاد در پایان این فصل به لیگ برتر صعود خواهد کرد. من در بیمارستان بستری بودم و بازی را از طریق تلوبیون تماشا می کردم و درباره نکات فنی مدام با همکارانم تماس می گرفتم و آنچه مورد نظرم بود به آنها انتقال می دادم تا عملیاتی شود. چوکا یک بر صفر از مس جلو بود ولی فشار تیم پر مهره و قدرتمند حریف بازی را به تساوی کشاند و همین یک امتیاز برای ما ارزشمند است چون هر تیمی نمی‌تواند از صدرنشین لیگ امتیاز بگیرد.

کاپیتان اسبق استقلال در آستانه دربی گفت:

متاسفانه مجبورم این بازی مهم را از داخل بیمارستان تماشا کنم. به نظرم بازی خیلی سختی در انتظار هر دو تیم خواهد بود. استقلال در فاز هجومی تیمی قدرتمند است که توانسته دروازه هر حریفی را باز کند اما شرط پیروزی استقلال در این مسابقه این است که در فاز دفاعی عملکرد تیمی بازیکنان کم نقص باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟