با شکست ذوب‌آهن؛ گل‌گهر جای استقلال را در رده سوم گرفت


با شکست ذوب‌آهن؛ گل‌گهر جای استقلال را در رده سوم گرفت

تهران- ایرنا- گل‌گهر سیرجان با شکست یک بر صفر ذوب‌آهن موقتا به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد و جای استقلال را گرفت.

به گزارش ایرنا، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۷:۵۵ دقیقه در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان با یک گل به برتری رسید.

شاگردان امیر قلعه‌نویی بعد از قبول شکست مقابل فولاد به دنبال این بودند تا به روند خوب خود برگردند و موفق شدند به هدفشان برسند. تک گل این دیدار به وسیله نوید عاشوری در دقیقه ۴۹ زده شد. این گل از روی پاس فرشید باقری به ثمر رسید و سه امتیاز ارزشمند را به حساب تیم سیرجانی واریز کرد.

گل‌گهر با این برد ۳۵ امتیازی شد و موقتا از ۲ بازی بیشتر نسبت به استقلال به رده سوم صعود کرد. ذوب‌آهن هم بعد از شکست استقلال، با قبول این باخت با ۲۱ امتیاز فعلا در جایگاه چهاردهم ایستاد.

ترکیب ذوب آهن:

شهاب گردان، وحید محمدزاده، عبدالله حسینی، سینا اسد بیگی، محمد سلطانی مهر، مسعود ابراهیم زاده، فرشاد محمدی‌مهر، مجتبی حق‌دوست، میلاد جهانی، پیمان رنجبری و رضا محمودآبادی

ترکیب گل گهر:

بشاگردی، محمد آقاجان پور، آرمین سهرابیان، علیرضا ابراهیمی، احمدرضا زنده روح، علیرضا علیزاده، فرشید باقری، سعید صادقی، امین پورعلی، گادوین منشا و یونس شاکری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق