تراکتور از ناحیه مورد نظر ضربه خورد!(عکس)


تراکتور از ناحیه مورد نظر ضربه خورد!(عکس)

تراکتور در روزی که فاصله زیادی با کسب سه امتیاز نداشت، با مساوی زمین بازی را ترک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، خط دفاعی تیم تراکتور با عملکرد چشمگیر خود در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 نقش مهمی در صعود این تیم ایفا کرد. تراکتور در بازی اول خود مقابل پاختاکور در عرض یک نیمه 3 گل دریافت کرد که انتقادات زیادی به همراه داشت؛ این انتقادات اما در ادامه جای خود را به تحسین داد چرا که تراکتور دیگر هیچ گلی دریافت نکرد.

تراکتور از ناحیه مورد نظر ضربه خورد!(عکس)

شاگردان رسول خطیبی در تمامی بازی های خود بعد از پاختاکور، دروازه خود را بسته نگه داشتند تا با 5 کلین شیت و دریافت تنها 3 گل در 6 بازی به عنوان بهترین خط دفاعی دور گروهی لیگ قهرمانان در منطقه غرب شناخته شوند. آنها در بازگشت به لیگ برتر اما با یک بدشانسی بزرگ مواجه شدند؛ در جریان بازی با پیکان در هفته بیست و دوم، تراکتور هر دو مدافع وسط خود را برای بازی با نفت از دست داد.

هادی محمدی به دلیل 4 کارته شدن در بازی با پیکان و محمدرضا خانزاده به دلیل مصدومیت در همان دیدار، بازی با صنعت نفت را از دست دادند تا تراکتور با یک معضل بزرگ روبرو شود؛ معضلی که باعث شد رسول خطیبی از بازیکنان پست های دیگر به عنوان مدافع وسط استفاده کند. در چنین شرایطی، آسیب پذیری عمق دفاع تراکتور، اتفاقی قابل پیش بینی بود و دقیقا هم از همین منطقه، سرخ پوشان ضربه دیدند.

تراکتور از ناحیه مورد نظر ضربه خورد!(عکس)

در شرایطی که تراکتور نیمه اول را با زوج پیمان کشاورز و حمید بوحمدان در خط حمله شروع کرده بود در نیمه دوم با تعویض کشاورز، میثم تیموری یک خط عقب تر رفته و در کنار بوحمدان، تشکیل دهنده زوج خط دفاعی ای بود که هیچ کدام از دو بازیکنش، مدافع وسط نبودند! تراکتور یک گل زد و در آستانه برد قرار گرفت ولی آسیب پذیری عمق دفاع این تیم که چند بار به ایجاد موقعیت هایی برای نفت انجامید در نهایت به این تیم ضربه زده و حریف را در دقایق پایانی روی یک حمله صاحب ضربه پنالتی کرد؛ پنالتی که طالب ریکانی آن را به گل تبدیل کرد تا پیروزی برای تراکتور با تساوی عوض شود.

عکس: یوسف مونسی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس