«کتاب خوب» از شبکه چهار پخش می‌شود/ معرفی کتاب توسط ایرج نوذری


«کتاب خوب» از شبکه چهار پخش می‌شود/ معرفی کتاب توسط ایرج نوذری

فصل دوم برنامه «کتاب خوب» اردیبهشت 1400 با اجرای ایرج نوذری و تهیه کنندگی و کارگردانی مصطفی هیودی در 26 قسمت 50 دقیقه‌ای از امروز شنبه 26 اردیبهشت از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این شبکه با پخش فصل دوم «کتاب خوب» از شنبه تا چهارشنبه، هر روز یک کتاب را معرفی می‌کند و این برنامه با اجرای ایرج نوذری و با حضور چهره‌های فرهنگی در ۲۶ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای از ۲۶ اردیبهشت ماه هرشب ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود.

«کتاب خوب» در هر قسمت میزبان یک مهمان خواهد بود و در مورد یک مسئله اجتماعی با او گفتگو می‌شود و در ۲۶ شب، ۲۶ مهمان فرهنگی در کنار مجری برنامه «کتاب خوب» آن قسمت را معرفی می‌کنند.

این کتاب‌های خوب قرار است کمک کنند تا در مسائل اجتماعی که هر قسمت مطرح می‌شود، وسعت دید بیشتری به مخاطب بدهد، ضمن اینکه یادآوری می‌کند که هر کتابی خوب نیست!

ایرج نوذری در گفتگو با مهمانانی چون بهروز رضوی، مسعود ده‌نمکی، خسرو معتضد و جهانگیر الماسی اجرای برنامه را بر عهده دارد.

مصطفی هیودی تهیه کنندگی و کارگردانی «کتاب خوب» را بر عهده دارد و برنامه با اجرای ایرج نوذری و سردبیری سید میلاد نظامی کاری از گروه اجتماعی شبکه چهار سیما، هر شب ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود و بازپخش آن ۳ بامداد و ۱۴ است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟