نظر رئیس داوران لندن درباره صحنه‌های داوری دربی95


نظر رئیس داوران لندن درباره صحنه‌های داوری دربی95

استقلال سعی کرد داور را مجاب کند پنالتی بگیرد اما مدافع کار خاصی انجام نداد! در واقع پای مهاجم به پای خودش گیر کرد و زمین خورد

رئیس داوران فوتبال شهر لندن، وقوع پنالتی روی مهدی قائدی در دربی ۹۵ را رد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهمترین صحنه دربی ۹۵ که هواداران و مربیان باشگاه استقلال روی آن اعتراض دارند، مربوط به صحنه افتادن مهدی قائدی درون محوطه جریمه پرسپولیس در دقیقه سوم دربی است.

از شبکه های فارسی زبان خارج از کشور که داوری بازی های بزرگ لیگ برتر ایران را با کارشناسان خارجی، بررسی و تحلیل می‌کند، نظر یکی از کارشناسان داوری در انگلستان را درباره داوری در شهرآورد دیروز پرسید.

نظر رئیس داوران لندن درباره صحنه‌های داوری دربی95

جمال هورن، در کارشناسی داوری دربی پرسپولیس و استقلال به عنوان رئیس کمیته داوران شهر لندن به مزدک میرزایی گفت: در دقایق ابتدایی خطای پنالتی روی قایدی در محوطه جریمه پرسپولیس رخ نداد. مهاجم استقلال سعی کرد داور را مجاب کند پنالتی بگیرد اما مدافع کار خاصی انجام نداد! در واقع پای مهاجم به پای خودش گیر کرد و زمین خورد.

جمال هورن درباره ضربه وریا غفوری به صورت مهدی ترابی، گفت: این حرکت عمدی نبود و کارت قرمز نداشت اما داور باید خطا می‌گرفت و یک کارت زرد هم به کاپیتان آبی‌ها نشان می‌داد.

این کارشناس داوری انگلیسی، در مورد درگیری دقایق اضافه بازی که با تکل سیاوش یزدانی شروع شد، گفت: این تکل خشن و بی پروا، یک کارت زرد داشت که داور آن را نشان داد. بقیه درگیری با کارت قرمز به بازیکن پرسپولیس جریمه شد که صحیح بود. فردی هم که بیرون زمین از نیمکت استقلال اخراج شد را در تصویرها نمی بینیم و احتمالا کاری کرده که داور یا کمک هایش دیده اند و کارت قرمز دریافت کرده است.

رئیس کمیته داوران لندن به فدراسیون فوتبال ایران پیشنهاد کرد که تعداد دوربین هایش را به خصوص در محوطه فنی مربیان زیاد کن تا در اینگونه مواقع قادر به آنالیز تصاویر برای برخورد انضباطی باشد.

نظر رئیس داوران لندن درباره صحنه‌های داوری دربی95

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مردی پس از 70 سال زندگی در محفظه آهنی از دنیا رفت + عکس