«انسان 250 ساله» در قالبی جدید/ سیر مبارزات سیاسی ائمه(ع) در کلام رهبر انقلاب


«انسان 250 ساله» در قالبی جدید/ سیر مبارزات سیاسی ائمه(ع) در کلام رهبر انقلاب

نسخه الکترونیکی حلقه سوم «انسان 250 ساله» در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. این کتاب شرحی است از مبارزات سیاسی ائمه(ع) از نگاره رهبر انقلاب.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، انتشارات صهـبا، برای بهرۀ بیشتر مخاطبان خود، از میان قریب 700 سخنرانیِ حضرت آیت الله خامنه‌ای دربارۀ سیرۀ ائمه علیهم السلام، سه کتاب، برای سه دسته مخاطب، آماده و مجموعۀ این سه کتاب را «حلقات انسان 250 ساله» نام‌گذاری کرده است. حلقه‌هایی که حول محور سیرۀ مبارزاتی و سیاسی ائمه(ع) برای تشکیل حکومت اسلامی، همدیگر را تکمیل می‌کنند.

کتاب حلقۀ دوم از این مجموعه کتابی مناسب برای عموم مردم به خصوص جوانان است. این کتاب مروری کلی دارد بر وقایع مهم دوران امامت هر امام و تبیین استراتژی هر امام در جریانِ مبارزۀ سیاسی ائمه علیهم السلام. اما کتاب حلقۀ سوم «انسان250 ساله»، کتابی است برای محققان و کسانی که علاقه‌مند آشنایی بیشتر و دقیق تر با زندگی ائمه(ع) هستند.

در حلقه سوم مباحثی که در حلقۀ دوم به اختصار و به طور گذرا به آنها اشاره شده، مفصلاً شرح داده شده است. در تنظیم این کتاب از حدود 260 سخنرانیِ حضرت آیت الله خامنه‌ای در سال‌های مختلف، به خصوص سخنرانی‌های ایشان در دهۀ 50 شمسی استفاده شده است. در این کتاب استراتژی «انسان250 ساله» در قالب چهار دوران جریان امامت، مورد بررسی قرار گرفته است؛ بنابراین کتاب دارای چهار فصل اصلی و یک فصلِ مباحث مقدماتی است. انتهای کتاب نیز سه ضمیمه ارائه شده است که شامل پی‌نوشت‌ها، نمودار وقایع چهار دورۀ امامت و نقشه‌ها است.

انتشارات صهبا حالا پس از گذشت دو سال از انتشار کتاب حلقۀ سوم «انسان 250 ساله» و همزمان با عید سعید فطر و انتشار چاپ چهارم این کتاب، نسخۀ الکترونیک این اثر را نیز به مخاطبان اهدا کرده است. این کار با هدف تسهیل در مطالعه کتاب با وجود مشکلاتی چون عدم دسترسی به کتابفروشی‌ها، مشکلات اقتصادی و ... انجام شده است.

علاقه‌مندان برای دریافت فایل pdf این کتاب می‌توانند به نشانی sahba.ir/ensan250sale مراجعه یا از طریق کانال‌های مؤسسه در بله و ایتا فایل کتاب را دریافت کنند.

نسخه چاپی این اثر نیز از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی صهبا و کتابفروشی‌ها در دسترس است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / مرکز فرماندهی اسرائیلی‌ها در غزه به آتش کشیده شد