روایت لس آنجلس تایمز از افزایش بی‌خانمان‌ها در آمریکا


روایت لس آنجلس تایمز از افزایش بی‌خانمان‌ها در آمریکا

تهران – ایرنا – افزایش بی خانمان ها و پیدا شدن چادرهای متعلق به این افراد در اماکن عمومی در بخش هایی از ایالت کالیفرنیا بخصوص در منطقه لس آنجلس طی یکسال گذشته اکنون وارد یک بحران  و معضلی بر مشکلات ناشی از شیوع کووید-19 دراین ایالت از آمریکا شده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، نشریه آمریکایی لس آنجلس تایمز دراین باره گزارش داد طی یکسال گذشته بر میزان چادرهایی که در پارک ها و سواحل دریایی توسط بی خانمان ها برپا گردیده افزوده شده و اکنون مقامات مسئول خواهان مقابله با این مشکل شده اند.

بنابراین گزارش، طی یکسال گذشته در منطقه عمومی «وستچستر» (Westchester) در نزدیکی شهر لس آنجلس، شمارچادرهایی که متعلق به افراد بی خانمان بوده طی یکسال گذشته افزایش داشته و اکنون «مایک بونین» (mike Bonin) از مسئولان شورای شهر لس آنجلس درصدد برخورد با چنین اردوگاهایی است. اما فعالان حوزه حمایت از بی خانمان ها بر این باورند که این مناطق جز مناطق امن برای افرادی بی خانمان جهت برپایی چادر است.

روزنامه لس آنجلس تایمز در ادامه نوشت: مسئولان لس آنجلس در تقلا جهت مقابله با بحران افزایش بی خانمان ها هستند، افرادی که طی مدت شیوع بیماری کووید-۱۹ افزایش یافته اند و این موضوع نیز تهدیدی بر سلامتی اجتماعی که نیازمند ماندن در خانه می باشد، است.

بنابراین گزارش، در منطقه «اکو پارک» (Echo Park) واقع در ناحیه لس آنجلس بیش از ۲۰۰ چادر که افراد بی خانمان در آن به سر می برند، برپا شده است.

مایک بونین عضو حوزه یازدهم شورای شهر لس آنجلس برای مقابله با معضل افزایش شمار افرادی بی خانمان دراین بخش از ایالت کالیفرنیا با صدور دستورالعمل هایی عنوان کرد: پرداختن به بحران بی خانمانی در لس آنجلس نیازمند گستره ای از راه حل هاست، نیازمند تحت نظر قرار دادن اضطراری و همزمان جمعیت بی خانمان ها و منابع گوناگونی در سراسر شهر لس آنجلس برای مقابله با این بحران است.

بی خانمانی فاجعه ای در لس آنجلس

شبکه خبری آمریکایی ای. بی. سی نیوز پیش از این نیز در دی ماه ۱۳۹۹ با فاجعه بار خواندن وضعیت افراد بی خانمان در لس آنجلس گزارش داده بود که شمار بی خانمان ها درایالت کالیفرنیا بخصوص در منطقه لس آنجلس طی چهار سال آینده ۸۶ درصد افزایش خواهد یافت.

ای. بی. سی نیوز در آنزمان اعلام کرده بود شمار افراد بی خانمان در منطقه لس آنجلس ۱۵هزار نفر است که این شمارمی تواند طی چهار سال آینده حداقل به ۳۰هزار فرد بی خانمان برسد.

**۱۳۰۲**

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان