ملی پوش پاراوزنه برداری: با تغییر رکورد جهان از سد حریفانم عبور کردم


ملی پوش پاراوزنه برداری: با تغییر رکورد جهان از سد حریفانم عبور کردم

ملی پوش پاراوزنه برداری: از سد حریفانم با شکستن رکورد جهان عبور کردم و به هدفم در جام جهانی تایلند رسیدم.

ملی پوش پاراوزنه برداری: با تغییر رکورد جهان از سد حریفانم عبور کردمبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ روح اله رستمی ملی پوش وزنه برداری جانبازان و معلولین افزود: پیش از رقابت‌های تایلند قرار بود در مسابقات گرجستان شرکت کنیم، اما با لغو این رقابت‌ها، در جام جهانی تایلند حاضر شدیم و با توجه به تمرینات خوبی که داشتم و با لطف خدا توانستم با رکوردشکنی برای کشورم افتخارآفرینی کنم.
وی ادامه داد: برای خودم هنوز این رکوردشکنی هیجان انگیز است و خدا را شاکرم که هدفم را در جام جهانی تایلند اجرایی کردم. در تمریناتم رکورد را زده بودم و در این مسابقات نیز موفق به تغییر رکورد جهان شدم. در زمانی که منتظر رای داوران بودم هیجان زیادی داشتم و وقتی رای داده شد خیلی خوشحال شدم.
رستمی تصریح کرد: پس از این اتفاق شاهد واکنش و خوشحالی‌های زیادی از سوی خانواده و ملت شریف ایران بودم. ان شاالله که بتوانم در پارالمپیک هم بتوانم این خوشحالی را به مردم ایران هدیه دهم.
دارنده مدال طلای جهان افزود: حریف اصلی من، ورزشکاری از کشور چین است که در رقابت‌های قزاقستان توانستم او را شکست دهم و اگر در این مسابقات هم حضور داشت باز هم او را پشت سر می‌گذاشتم. البته در جام جهانی تایلند حریف اصلی ام نماینده‌ای از کشور عراق بود که خوشبختانه از سد او و دیگر حریفانم با تغییر رکورد جهان عبور کردم.
رستمی گفت: از اهداف ورزشی ام تغییر مجدد رکورد این دسته وزنی در پارالمپیک توکیو است و امیدوارم در درجه اول مدال طلای پارالمپیک را بدست آورم و در کنار آن رکورد جهان را نیز ارتقا بخشم.
وی افزود: داوران در این دوره سختگیرانه قضاوت کردند به طوری که در هر بار از مهار وزنه‌ها یکی از داوران رای قرمز می‌داد. مسابقات با حساسیت بالایی قضاوت شد.
دارنده رکورد جهان در دسته ۸۰ کیلوگرم در پایان گفت: از مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون، مربیان تیم ملی تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم بتوانم در توکیو نتیجه مطلوب را کسب کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم