تمدید قرارداد آقای تمام نشدنی با سرخ‌ها رسمی شد


تمدید قرارداد آقای تمام نشدنی با سرخ‌ها رسمی شد

آندره اینیستا اسطوره تمام نشدنی فوتبال اسپانیا ، قرارداد خود با باشگاه ویسل کوبه را تا سال 2023 تمدید کرد . تورج عاطف در کتاب « عشق فوتبال» به ستایش از این الماس دنیای فوتبال پرداخته است . نوشته تمدید قرارداد آقای تمام نشدنی با سرخ‌ها رسمی شد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تمدید قرارداد آقای تمام نشدنی با سرخ‌ها رسمی شد

آندره اینیستا اسطوره تمام نشدنی فوتبال اسپانیا ، قرارداد خود با باشگاه ویسل کوبه را تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرد
نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۱
تمدید قرارداد آقای تمام نشدنی با سرخ‌ها رسمی شد

آندره اینیستا اسطوره تمام نشدنی فوتبال اسپانیا ، قرارداد خود با باشگاه ویسل کوبه را تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرد . تورج عاطف در کتاب « عشق فوتبال» به ستایش از این الماس دنیای فوتبال پرداخته است .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خیلی ها فوتبال و سینما را بسیار نزدیک به هم می دانند اما باید با پله بزرگ مرد عرصه فوتبال که روزگاری در دنیای سینما هم پا به توپ شده موافق بود که “هیچ نمایشی چون فوتبال نمی تواند تماشائی باشد” .

فوتبال نمایشگران بی شماری داشته است . مردانی که در میانه مستطیل سبز جادوئی فوتبال ” تصویر گران ” شگفتی ها بودند که امروز که این نوشته را می نگارم تولد یکی از آنها است .

از آندریاس اینیستا لوخان سخن می گویم که به آندره اینیستا در جهان فوتبال مشهور است . از القابی که به او داده اند می تواند به ” تصویر گر ” اشاره داشت . مردی که روزگاری پپ گواردیولا در موردش به دیگر نابغه مستطیل سبز کاتالان و تیم بارسلونا یعنی ژاوی هرناندز چنین گفته بود :

“تو در آینده باعث بازنشستگی من میشوی اما این پسر (اینیستا) کاری می‌کند که همهٔ ما بازنشسته بشویم”

به واقع این گونه نبود . بلکه این دو در کنار هم به همراه نابغه بزرگ بارسا یعنی لئو مسی توانستند دوران باشکوهی برای بارسلونا بسازند. اینیستا و ژاوی که با پیراهن های شش و هشت بازی می کردند آنچنان رقصی در میانه میدان فوتبال ارائه می کردند که بی گمان می توانست شادمانی که در شنیدن در ریتم شش و هشت موسیقی است را برای عاشقان فوتبال تداعی کنند .

اینیستا با کسب سه عنوان باشگاه های جهان و سه سوپر کاپ اروپا و چهار عنوان لیگ قهرمانان اروپا و هفت عنوان سوپر کاپ اسپانیا و شش عنوان کوپا دری و نه عنوان لا لیگا یکی از پر افتخار ترین بازیکنان در عرصه باشگاهی است . ضمن این که اینیستا در تیمهای رویائی اسپانیا بود که دو عنوان قهرمانی اروپا در سالهای ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ و یک عنوان قهرمانی جام جهانی در ۲۰۱۰ کسب کردند و زننده گل پیروزی بخش اسپانیا در دیدار نهائی جام جهانی در برابر هلندی بود که بسیاری از بارسلونائی ها عاشق ستارگان آنها در عرصه های مختلف تاریخی بودند که در تیم بارسلونا بعناوین بازیکن و مربی و حتی عناوین مدیریتی که یوهان کریوف داشتند در این شهر ایالت کاتالان رسیده اند .

اتفاق عجیب برای آندره اینیستا و همین طور ژاوی این است که این دو هیچگاه به عنوان بازیکن سال جهان نرسیدند که علت اصلی آن حضور دو ابر ستاره جهان یعنی کریس رونالدو و لئو مسی در دنیای فوتبال بود . البته اینیستا یک بار در سالی که برای دومین بار به عنوان قهرمانی اروپا با تیم ملی اسپانیا رسید موفق به کسب عنوان بهترین بازیکن اروپا در سال ۲۰۱۲ شد .

باید بگوئیم که اینیستا نه تنها در عرصه بازیگری که در زمینه اخلاقی هم طرفدار زیبائی بود و توانست تصویرگر زیبائی ها در ورزش فوتبال باشد. و حالا او در سرزمین آفتاب تابان ؛ ژاپن به روزهای غروب بازیگری می رسد هرچند که با تمدید قراردادش با سرخپوشان ویسل کوبه تا سال ۲۰۲۳ نشان می دهد فوتبال همچنان دل به طلوع تصویرگر بسته است .

برگرفته از کتاب عشق فوتبال نوشته دکتر تورج عاطف – اختصاصی خبرگزاری پارس فوتبال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...