کاهش 50 درصدی بیماران سرپایی مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری


کاهش 50 درصدی بیماران سرپایی مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در بخش سرپایی تعداد بیماران مبتلا به کرونا حدود 50 درصد در هفته گذشته نسبت به هفته اخیر در چهارمحال و بختیاری کاهش داشته، این اتفاق در تعداد بیماران بستری نیز با تاخیر در حال رخ دادن است.

مجید شیرانی ۲۵ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۲۶ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه داشته‌اند، اظهار کرد: از این تعداد ۵۵ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۷۲ نفر از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی و ۳۵ نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_۱۹ مثبت قطعی اعلام شد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۳۳۴ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۲۸۶ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماری‌شان هستند.

شیرانی افزود: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته سه مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به ۱۰۳۲ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه در بخش سرپایی تعداد بیماران کرونایی حدود ۵۰ درصد در هفته گذشته نسبت به هفته اخیر در چهارمحال و بختیاری کاهش داشته است، افزود: هم‌اکنون شهرستان‌های کوهرنگ و خانمیرزا در وضعیت زرد و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۵۲ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتا بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟