عملیات آسفالت و بهسازی جاده اشنویه - نقده آغاز شد


عملیات آسفالت و بهسازی جاده اشنویه - نقده آغاز شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اشنویه گفت: عملیات آسفالت و بهسازی 17 کیلومتر از محور اشنویه - نقده با اعتبار بالغ بر 130 میلیارد ریال آغاز شد.

هاوری مدرس روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح از اولویت‌های اصلی و از مطالبات اصلی شهروندان بوده که عملیات آن آغاز شده و امیدواریم تا پایان سال شاهد بهره‌برداری و افتتاح آن باشیم.

وی ادامه داد: طول مسیر اشنویه - نقده ۲۸ کیلومتر است و امیدواریم با تسریع در اجرای پروژه مشکلات رفت و امد رفع شود.

وی اظهار کرد: عملیات تعریض مسیر اشنویه - ارومیه که به پیمانکار واگذار شده ‌بود نیز با توجه به مساعد شدن شرایط جوی آغاز شده است.

وی افزود: جهت بهسازی و روکش آسفالت محور اشنویه - ارومیه ۱۷۲ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است و احداث ابنیه و خاکریزی در مسیر پروژه نیز در قالب این طرح انجام خواهد شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اشنویه در خصوص جاده اشنویه - پیرانشهر نیز گفت: عملیات آسفالت ۱۲.۵ کیلومتر از این محور در حوزه استحفاظی این شهرستان به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: جاده اشنویه - پیرانشهر ۴۵ کیلومتر طول دارد که ۲۴ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی این شهرستان واقع شده است که تاکنون ۱۷ کیلومتر از این مسیر در حوزه اشنویه روکش آسفالت شده است.

وی گفت: از مجموع ۱۸۴ کیلومتر راه‌های روستایی این شهرستان در ۱۵۷ کیلومتر عملیات آسفالت انجام گرفته و عملیات بهسازی و آسفالت ۱۵ کیلومتر دیگر درحال انجام است.

شهرستان اشنویه با ۷۴ هزار نفر جمعیت دارای ۷۴ روستا و ۲ بخش مرکزی و نالوس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!