زنگ خطر برای استقلال ؛ طوفان الهلال در نقل و انتقالات ادامه دارد


زنگ خطر برای استقلال ؛ طوفان الهلال در نقل و انتقالات ادامه دارد

الهلال عربستان خود را برای حضوری قدرتمندانه در برابر استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده می کند. از این رو، این تیم با مارکو سیلوا برای فصل آینده به عنوان سرمربی به توافق رسیده است. نوشته زنگ خطر برای استقلال ؛ طوفان الهلال در نقل و انتقالات ادامه دارد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

زنگ خطر برای استقلال ؛ طوفان الهلال در نقل و انتقالات ادامه دارد

مارکو سیلوا سرمربی فصل آتی الهلال عربستان به ادعای رسانه سعودی اسپورت
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۱:۴۵
زنگ خطر برای استقلال ؛ طوفان الهلال در نقل و انتقالات ادامه دارد

الهلال عربستان خود را برای حضوری قدرتمندانه در برابر استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده می کند. از این رو، این تیم با مارکو سیلوا برای فصل آینده به عنوان سرمربی به توافق رسیده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، پس از کسب نتایج ضعیف توسط روجریو میکال در لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه الهلال دستور به برکناری سرمربی برزیلی خود داد و برای مدت ۲ ماه و تا پایان رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، مارکو سیلوا پرتغالی را به خدمت گرفت.

با وجود اینکه مدیران الهلال بند تمدید قرارداد مورایس را در صورت رضایت از عملکرد او در قراردادش گنجانده بودند، ولی به نظر می رسد با وجود نزدیکی این تیم به قهرمانی در لیگ عربستان، مدیران الهلال در پی به خدمت گرفتن مربی جدیدی هستند که از هفته های پیش اخباری مبنی بر مذاکره با مارکو سیلوا به گوش می رسید.

رسانه سعودی اسپورت به نقل از پدرو آلمیدا خبرنگار پرتغالی حوزه نقل و انتقالات، اعلام کرد که کار باشگاه الهلال با سیلوا به عنوان سرمربی جدید این تیم، تمام شده است. آلمیدا در توئیتر خود و به نقل از هموطنش ژوزه مورایس نوشت که این سرمربی اعلام کرده است در پایان فصل از الهلال جدا خواهد شد.

آلمیدا همچنین در ادامه نوشته است که مارکو سیلوا قرار است تا سال ۲۰۲۳ هدایت الهلال را به عهده بگیرد و او مربی جدید این تیم عربستانی خواهد بود. سعودی اسپورت در ادامه نوشت از مدت ها پیش و به نقل از منابع مختلف، از مارکو سیلوا به عنوان سرمربی فصل بعد الهلال نام برده می شد.

مارکو سیلوا سابقه هدایت اسپورتینگ لیسبون المپیاکوس یونان، هال سیتی، واتفورد و اورتون انگلیس، را در کارنامه دارد. او با اسپورتینگ لیسبون در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ عنوان قهرمانی جام حذفی پرتغال را بدست آورد و فصل بعدش به همراه المپیاکوس، با اقتدار و ۳۰ امتیاز اختلاف نسبت به تیم رده دومی پاناتینایکوس، عنوان قهرمانی لیگ یونان را به دست آورد.

این مربی جوان پس از ۶۰ بازی که هدایت اورتون را در لیگ برتر انگلیس بر عهده داشت، پس از کسب ۲۴ پیروزی، ۱۱ تساوی و ۲۵ شکست، در دسامبر ۲۰۱۹ از کار برکنار شد و جایش را به کارلو آنچلوتی داد. مارکو سیلوا از آن زمان تاکنون بدون تیم بوده و در شرف نشستن بر روی نیمکت الهلال است.

الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403