دانلود اپلیکیشن رسمی شبکه اجتماعی کلاب هاوس برای اندروید!


موبنا – اخیرا سر و صدا های زیادی در مورد شبکه اجتماعی جدیدی به گوش می رسد؛ یک سوشال مدیا خاص که حتی توانسته است توجه ایلان ماسک را به خود جلب کند. البته این جلب توجه غول بزرگ دنیای تکنولوژی اصلی ترین دلیل محبوبیت سریع این شبکه اجتماعی در بین مردم شد. کلاب هاوس برای اولین بار در مارس سال 2020 منتشر شد. توسعه دهندگان این شبکه اجتماعی Paul...

موبنا – اخیرا سر و صدا های زیادی در مورد شبکه اجتماعی جدیدی به گوش می رسد؛ یک سوشال مدیا خاص که حتی توانسته است توجه ایلان ماسک را به خود جلب کند. البته این جلب توجه غول بزرگ دنیای تکنولوژی اصلی ترین دلیل محبوبیت سریع این شبکه اجتماعی در بین مردم شد. کلاب هاوس برای اولین بار در مارس سال 2020 منتشر شد. توسعه دهندگان این شبکه اجتماعی Paul Davidson و Rohan Seth می باشند که هیچ گاه تصورش را هم نمی کردند بتوانند با بزرگ ترین شبکه های اجتماعی جهان رقابت کنند. Clubhouse در ماه می 2020 فقط 1500 کاربر داشت و ارزش مالی آن 100 میلیون دلار بود. اما در ماه های گذشته هنگامی که ایلان ماسک مهمان یک گفت و گوی زنده در این شبکه اجتماعی بود باعث شد که Clubhouse بیشتر از پیش سر زبان ها افتاده و جنجال بسیاری را به پا کند. از اول فوریه سال 2021 کلاب هاوس بیش از 2 میلیون کاربر دارد و روز به روز به این کاربران اضافه می شود. گرچه باید به این موضوع اشاره کنیم که تب و تاب اولیه استفاده از آن افتاده است اما هم چنان نیز کاربران به دانبال استفاده از این سوشال مدیا فوق العاده هستند. به هر حال همان طور که می دانید کلاب هاوس ابتدا برای سیستم عامل IOS منتشر شد، اما هم اکنون قصد داریم که نسخه رسمی اندرویدی آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

Clubhouse: Drop-in audio chat یک شبکه اجتماعی نو ظهور با امکاناتی متنوع

همان گونه که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم یکی از اصلی ترین دلایل موفقیت کلاب هاوس شیوه ارتباطی خاص آن می باشد. کاربران به طور مداوم به دنبال تغییرات و ویژگی های جدید هستند و هر چیزی توجه آن ها را به خود جلب می کند. کلاب هاوس با سیستم ارتباطی فوق العاده اش توانست در کوتاه ترین زمان ممکن توجه میلیون ها نفر را به خود جلب نماید. برقراری ارتباط بر پایه گفت و گو های صوتی همان چیزی که کاربران را به وجد آورد. در اتاق های گفت و گوی Clubhouse هیچ گونه متنی بین کاربران رد و بدل نمی شود و تنها صدا ها به گوش می رسند. گفت و گو های کلاب هاوس دقیقا همانند گوش دادن به یک پادکست هستند؛ پادکستی که به صورت زنده در حال پخش است؛ اما با این تفاوت که شما نیز می توانید در گفت و گو های این پادکست شرکت کنید. شاید برخی از افراد شیوه عملکرد این سوشال مدیا را همانند Twitch بدانند؛ اما باید به این موضوع اشاره کنیم که در کلاب هاوس پس از بسته شدن اتاق های گفت و گو هیچ اثری در این گفت و گو ها به جای نخواهد ماند. همین موضوع باعث شده است که حتی بسیاری از شرکت ها از کلاب هاوس برای برگزاری کنفرانس ها و جلسات مختلفی استفاده کنند.

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 25%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

دسترسی به اتاق های گفت و گوی مختلف در کلاب هاوس

در هنگام عضویت در شبکه اجتماعی Clubhouse پیش از هر چیزی باید علاقه مندی های خود را انتخاب کنید. دقت در انتخاب این علاقه مندی ها کمک می کند که در هنگام استفاده از این استارت اپ پیشنهاد های بهتری برای پیوستن به اتاق های مختلف داشته باشید. به طور معمول هر گاه که این شبکه اجتماعی را اجرا کنید با لیستی از اتاق های گفت و گوی مختلف رو به رو خواهید شد؛ که این اتاق ها به طور مداوم در حال تغییر هستند. بر خلاف آن چه که تصور می کنید با ورود به هر اتاق گفت و گویی سریعا قادر به شرکت در بحث ها نیستید بلکه این مدیران هر گروه هستند که می توانند اجازه صحبت کردن و اظهار نظر را به شما بدهند. همانند دیگر شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام شما می توانید دیگر کاربران را دنبال کرده و یا برای پیوستن به اتاق ایجاد شده توسط شما، برایشان دعوت نامه ارسال کنید!

نحوه عضویت در کلاب هاوس

یکی از پر بحث ترین مباحث پیش آمده در ارتباط با Clubhouse، شیوه عضویت در آن است. بر خلاف دیگر شبکه های اجتماعی که ما روزانه از آن ها استفاده می کنیم پیوستن به کلاب هاوس اندروید به هیچ عنوان ساده نیست. به نوعی برای عضویت در این شبکه اجتماعی ابتدا باید از طرف یکی از کاربران دعوت نامه ای اختصاصی را دریافت کنید تا در نهایت بتوانید به جمع کاربران بپیوندید. در هنگام عضویت و در صفحه شخصی شما یک علامت فشفشه نمایش داده می شود که این نشانه تازه وارد بودن شما به کلاب هاوس می باشد. علاوه بر این Clubhouse در ابتدا تنها برای سیستم عامل آی او اس منتشر شد که بسیاری از منتقدان آن را نوعی تجمل گرایی طلقی کردند! گرچه اگر بخواهید نظر شخصی ما را بدانید این یک سیاست خاص بود، زیرا نسخه اندرویدی دقیقا زمانی منتشر شد که کاربران کلاب هاوس در حال ریزش بودند و گزارش های زیادی نیز در این مورد منتشر شد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Clubhouse: Drop-in audio chat اندروید : یک شبکه اجتماعی فوق العاده مبتنی بر گفت و گو های صوتی شرکت در بحث ها و گفت و گو های مختلف و متنوع ایجاد پروفایل اختصاصی خود با امکان دنبال کردن دیگر کاربران ارائه پیشنهادات مختلف در هنگام مشاهده لیست اتاق های گفت و گو امکان ساخت اتاق های گفت و گو بدون هیچ گونه محدودیتی نمایش کاربران تازه پیوسته به اتاق مجموعه ای از گزینه های مدیریتی برای نظارت بر روم های ایجاد شده امکان ارسال دعوت نامه برای پیوستن دوستان تان به اتاق های گفت و گوی شما دسته بندی تمامی اتاق های گفت و گو در گروه های مختلف حفظ حریم شخصی کاربران و جلوگیری از ذخیره سازی صدا ها

اپلیکیشن Clubhouse: Drop-in audio chat با تکیه بر امکانات و قابلیت های خاص خود در زمینه برقراری ارتباط بین کاربران دستگاه های هوشمند تنها در ساعات اولیه انتشار خود برای سیستم عامل اندروید توانست توجه هزاران نفر را به خود جلب کند.

دانلود فایل نصبی اصلی و رسمی برنامه با لینک مستقیم – 55 مگابایت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !