توقف پروازهای امارات به فرودگاه «بن گوریون» تل آویو


توقف پروازهای امارات به فرودگاه «بن گوریون» تل آویو

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب به نقل از القدس العربی، شرکت‌های هواپیمایی امارات متحده عربی از توقف سیر پروازهای خود به اراضی اشغالی خبر دادند. شرکت هواپیمایی الاتحاد الطیران ابوظبی با انتشار بیانیه‌ای ضمن تاکید بر اینکه تمامی تحولات در فلسطین اشغالی را دنبال می‌کند، اعلام کرد که از فردا یکشنبه تمامی پروازهای خود را بعلت ادامه حملات...

توقف پروازهای امارات به فرودگاه «بن گوریون» تل آویو
به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب به نقل از القدس العربی، شرکت‌های هواپیمایی امارات متحده عربی از توقف سیر پروازهای خود به اراضی اشغالی خبر دادند.

شرکت هواپیمایی الاتحاد الطیران ابوظبی با انتشار بیانیه‌ای ضمن تاکید بر اینکه تمامی تحولات در فلسطین اشغالی را دنبال می‌کند، اعلام کرد که از فردا یکشنبه تمامی پروازهای خود را بعلت ادامه حملات موشکی تلافی جویانه نیروهای مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی ملغی کرده است.

با این حال شرکت هواپیمایی فلای دبی پیش بینی کرده است که از اوایل هفته آینده روند پروازها به فلسطین اشغالی از سر گرفته می‌شود.

گفتنی است که شرکت‌های مسافربری امارات از ماه سپتامبر سال گذشته میلادی (۲۰۲۰) و پس از اعلام عادی سازی روابط رژیم امارات با اشغالگران صهیونیست پروازهای خود را به مقصد فرودگاه بن گوریون در اراضی اشغالی آغاز کرده بودند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟