آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز 26 اردیبهشت


آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز 26 اردیبهشت

قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد دیروز شنبه 25 اردیبهشت با 60 هزار و 200 تومان افزایش، یک میلیون و 28 هزار تومان معامله شد. نوشته آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز 26 اردیبهشت اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز شنبه ۲۵ اردیبهشت با ۶۰ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش، یک میلیون و ۲۸ هزار تومان معامله شد. قیمت سکه بهار آزادی در بازار آزاد دیروز شنبه ۲۵ اردیبهشت با ۱۹۷,۰۰۰ تومان افزایش، ۱۰ میلیون و ۹۱ هزار تومان معامله شد.

اقتصادنیوز نوشت: سکه در صورتی می تواند امیدهای افزایشی خود را بالا ببردِ که امروز از سد محدوده ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی عبور کند. در کنار این، بازار تا زمانی که محدوده ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی را حفظ کرده است، با فشار فروش نیز مواجه نخواهد شد. در چنین شرایطی می توان گفت، نوسان سکه در محدوده ۹ میلیون و ۸۰۰ تا ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان سیگنال افزایشی یا کاهشی خاصی برای معامله گران بازار نخواهد داشت.

امید قیمت سکه به اونس طلا

قیمت سکه می تواند در ابتدای روز جاری با تکیه به افزایش طلا در بازارهای جهانی کمی افزایش را تجربه کند. طلا روز جمعه توانست تا محدوده هزار و ۸۴۰ دلاری خود را بالا بکشد. به این ترتیب سکه در ابتدای هفته با تحریک متغیر مهمی رو به رو خواهد بود. با این حال، بعید به نظر می رسد که در صورت نبود افزایش قیمت دلار، فلز گران بهای داخلی بتواند با تکیه بر افزایش طلا، به بالای محدوده ۱۰ میلیون و۱۰۰ هزار تومانی برود. سکه در صورتی نوسان افزایشی معناداری را تجربه خواهد کرد که اسکناس آمریکایی به بالای مرز ۲۳ هزار تومانی برود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق