نفت آبادان از بحران خارج شد؟


نفت آبادان از بحران خارج شد؟

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با تساوی مقابل تراکتور، فشار تا حدودی از تیم برداشته شد و به نظرم بازیکنان در بازی‌های آینده با استرس کمتری به میدان می‌روند.

علی فیروزی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره کسب یک امتیاز از بازی با تراکتور، همراه با گلزنی و تاثیر آن در کاهش فشار از روی تیم، اظهارکرد: با توجه به نتایج‌هایی که از دست داده بودیم، نه تنها تراکتور بلکه هر تیمی که حریف مان بود، بازی برای ما حساس بود. ضمن این‌که با تراکتور در شهرش بازی داشتیم و در بازی‌های آسیایی هم موفق شده بود به مرحله بعد صعود کند و انگیزه و روحیه خوبی برخوردار بود و از همه نظر آماده رویارویی با صنعت نفت بودند.

وی بیان کرد: این تقابل در حالی بود که تراکتور با روحیه مقابل نفتی که از چند هفته ناکامی دچار استرس بود، قرار می گرفت و همین نیز طبیعتا کار ما را سخت کرده بود ولی صنعت نفت باید با امتیاز از تبریز خارج می‌شد تا از شرایطی که گریبانگیر او بودیم، خارج می‌شدیم که برای رسیدن به این مهم باید بازی‌هایی را که امتیازات آن را از دست داده بودیم، فراموش می‌کردیم.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: نفت در بازی با تراکتور در واقع می‌خواست از صفر شروع کند و به دنبال خروج از وضعیتی بود که به آن دچار شده بود. همه اعضای تیم نیز می‌خواستند که نتیجه بگیریم و تیمی در خور شان مردم آبادان باشیم.

وی افزود: ما به بازیکنان برای این دیدار دیکته کرده بودیم که نباختن بهتر از باختن است و نباید اجازه دهیم که شکست برای نفت عادت شود و القای همین موارد به تیم خیلی به ما کمک کرد، ضمن این‌که طی هفته گذشته کادرفنی چندین جلسه فنی و روانکاوی با بازیکنان داشتند و این نیز بسیار تاثیرگزار بود و باعث شد بتوانیم با انگیزه در این بازی به میدان برویم و به حداقل امتیاز دست پیدا کنیم.

فیروزی در پاسخ به این سوال که کسب این تک امتیاز چقدر تیم نفت را از فشار بابت هفته‌ها ناکامی خارج کرد؟ عنوان کرد: فشار تا حدودی از تیم برداشته شد و به نظر من بازیکنان در بازی‌های آینده با استرس کمتری به میدان می‌روند زیرا مجموعه باشگاه و تیم از این‌که نتوانسته بودیم، نتایجی کسب کنیم تا هواداران را شاد کنیم، به شدت ناراحت بودند و همین نیز استرس دوچندان به بازیکنان می‌داد، هرچند بسیار به دنبال رقم خوردن اتفاقات خوبی در بازی با تراکتور بودیم که خوشبختانه این اتفاقات افتاد. کلید موفقیت ما در این بازی، داشتن حوصله، با آرامش بازی کردن، تمرکز و ارتقا سطح کیفی بازیکنان بود. امیدوارم این تساوی، پایان شکست‌های صنعت نفت باشد و بازیکنان‌مان بتوانندبا تمرکز بیشتری در ادامه بازی کنند، همان بازی که مردم آبادان دوست دارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل