تلفن هوشمند Galaxy A32 ارزان ترین گوشی 5G سامسونگ


تلفن هوشمند Galaxy A32 ارزان ترین گوشی 5G سامسونگ

اخبار فاش شده جدید از سامسونگ خبر از آماده شدن یک گوشی 5G با قیمت مناسب را می‌دهد.


تلفن هوشمند Galaxy A۳۲ ارزان ترین گوشی ۵G سامسونگ

اخبار فاش شده جدید از سامسونگ خبر از آماده شدن یک گوشی ۵G با قیمت مناسب را می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ورج، دسته جدیدی از تصاویر لو رفته نشان می‌دهد که کدام تلفن می‌تواند کم هزینه‌ترین گوشی ۵G سامسونگ باشد. گوشی Galaxy A۳۲ ۵G در حال حاضر این عنوان را با ۲۷۹ دلار در اختیار دارد. تصاویر جدید با نشت‌های قبلی مبنی بر اینکه این تلفن ممکن است با قیمت ۱۸۰ پوند در راه باشد مطابقت دارد، هرچند که ممکن است در آینده نزدیک فقط برای هند و مناطقی از آسیا عرضه شود.

تفاوت‌های نسخه ۵G و ۴G گوشی Galaxy A۳۲

تصاویر لو رفته دو نوع گوشی (نسخه ۵G و ۴G) با دو مجموعه مشخصات متفاوت را نشان می‌دهد. گفته می‌شود مدل ۵G دارای صفحه نمایش ال سی دی ۶.۴ اینچ و آرایه دوربین سه گانه در عقب (احتمالاً ترکیبی از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، ماکرو و دوربین عمیق ۴۸) است.

همچنین به نظر می‌رسد یک چیپست Dimensity ۷۰۰ شرکت مدیاتک، به علاوه ۶ گیگابایت رم قابل توجه، از دیگر مشخصات فنی این گوشی باشد.

تلفن هوشمند Galaxy A32 ارزان ترین گوشی 5G سامسونگ
در ادامه، مدل ۴G به جای LCD شامل یک OLED و یک دوربین عقب اضافی است و در نهایت انتظار می‌رود هر دو مدل گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری باشند.

البته چند تلفن ارزان قیمت دیگر نیز با ارائه فناوری ۵G بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار وجود دارد، از جمله آن‌ها می‌توان از گوشی‌های Realme ۸ ۵G با قیمت ۱۹۹ یورو (۲۴۰ پوند) و OnePlus Nord N۱۰ ۵G با قیمت ۳۰۰ دلار نام برد. اما A۲۲ ۵G سامسونگ یکی از اولین گوشی‌های محدوده زیر ۲۰۰ دلار است.

در ایالات متحده آمریکا، شبکه ۵G هنوز وضعیت مناسبی ندارد، اما شرکت‌های مخابراتی بی سیم برای بهبود شبکه‌های خود، در حال رقابت هستند و ممکن است مشتاق باشند که به زودی قفسه‌های خود را با دستگاه‌های ۵G پر کنند.

بیشتر بخوانید

عرضه گوشی هوشمند 5G ارزان قیمت سامسونگ در ۲۸ آوریل

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟