پایان هفته بیستم کورس اسبدوانی گنبد و چند خبر کوتاه از گلستان


پایان هفته بیستم کورس اسبدوانی گنبد و چند خبر کوتاه از گلستان

پایان هفته بیستم کورس اسبدوانی گنبدکاووس، افزایش 10 درجه‌ای دمای هوا و کشف 27 هزار و 500 نخ سیگار قاچاق در بندرترکمن از جمله اخبار کوتاه روز یکشنبه گلستان است.

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، روز دوم و پایانی هفته بیستم مسابقات کورس اسبدوانی (پاییزه - زمستانه) گنبدکاووس با شرکت ۵۴ راس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در ۶ دور هزار متری، عصر دیروز شنبه بدون حضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

در این روز اسب های "بال خان ارمشی"، "گالی‌لئو" ، "لیوزامن" ، "شین تیا" "تاواریش" و "دوست بابا" به مقام اول رسیدند.

برگزار کنندگان روز دوم و پایانی هفته بیستم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس یک میلیارد و ۳۴۷ میلیون ریال جایزه نقدی برای پرداخت به مالکان، مربیان و چابکسواران اسب‌های اول تا سوم پیش بینی کردند.

مسابقات این فصل اسبدوانی گنبدکاووس که از پاییز پارسال شروع شد به سبب شیوع کرونا و تعطیلی برخی هفته‌های آن، قرار بود تا قبل از ماه مبارک رمضان امسال پایان یابد اما هفته آخر این رقابت‌ها به سبب وضعیت قرمز این شهرستان در شیوع کرونا به امروز موکول شد.

**

مدیرکل هواشناسی گلستان از افزایش ۱۰ درجه ای دما در استان خبرداد و گفت: امروز یکشنبه هوا پایدار و شاهد افزایش دما هستیم اما از عصر و شب افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده در نواحی جنوب غربی و غرب استان پیش بینی می‌شود.

نوربخش داداشی افزود: از روز دوشنبه و سه شنبه با تقویت جریانات جنوبی، دمای هوا تا ۱۰ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد به طوری که روز سه شنبه بیشینه دما در برخی از نواحی به ۴۰ درجه سانتیگراد هم خواهد رسید.

**

حسینی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: ۶۵ واحد مسکونی برای ایتام استان در حال ساخت است

**

سرهنگ محمدعلی کریمی فرمانده انتظامی بندرترکمن گفت: ماموران انتظامی شهرستان حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو مشکوک شده و در بازرسی از آن ۲۷ هزار و ۵۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

**

استاندار گلستان گفت: چاه اکتشاف نفت در گمیشان به عمق هزار و ۹۰۰ متری رسید که امیدواریم با اکتشاف نفت یا گاز، روند توسعه استان در بخش های گوناگون شتاب بیشتری بگیرد.

هادی حق شناس اظهار داشت: اجرای طرح طبیعت گردی جزیره آشوراده با رعایت الزامات محیط زیستی و مصوبه ستاد ملی احیای تالاب ها برای احیای خلیج گرگان، می تواند آینده بهتری را در غرب گلستان رقم بزند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سوارکاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو