جدایی زیدان از رئال قطعی شد ؟


جدایی زیدان از رئال قطعی شد ؟

زین‌الدین زیدان سرمربی فرانسوی در رختکن به بازیکنان رئال گفته که دیگر در این تیم نخواهد ماند. نوشته جدایی زیدان از رئال قطعی شد ؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

جدایی زیدان از رئال قطعی شد ؟

زیدان : پایان فصل می‌روم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۴
جدایی زیدان از رئال قطعی شد ؟

زین‌الدین زیدان سرمربی فرانسوی در رختکن به بازیکنان رئال گفته که دیگر در این تیم نخواهد ماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

زین‌الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مارید به بازیکنان تیمش گفته که در پایان این فصل از باشگاه مادریدی جدا خواهد شد.

سایت «گل» در خبری فوری در این مورد نوشته که سرمربی فرانسوی تصمیم خود را در رختکن قبل از تساوی ۲-۲ هفته قبل مقابل سویا در لالیگا به بازیکنان گفته است. به این ترتیب، این دومین باری خواهد بود که زیدان از سمت خود در رئال مادرید استعفا می‌دهد. او سال ۲۰۱۸ و بعد از کسب سومین قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان نیز از این تیم جدا شد.

رئال مادرید یکشنبه در لالیگا رو در روی اتلتیک بیلبائو قرار می‌گیرد و در بازی آخر خود نیز در خانه به مصاف ویارئال خواهد رفت، به این امید که با لغزش اتلتیکو بتواند قهرمانی این فصل را از آن خود کند. این دو بازی آخرین حضور زیدان روی نیمکت سفیدهای مادریدی خواهد بود. او دلیل این جدایی را خستگی روحی و جسمی خود عنوان کرده است و به طور ویژه بعد از شکست مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا تصمیم قطعی خود را برای جدایی گرفت.

شایعات زیادی در مورد رفتن زیدان به یوونتوس و هدایت این تیم در فصل آینده شنیده می‌شود و به نظر می‌رسد مربی فرانسوی می‌خواهد بلافاصله بعد از پایان فصل به ایتالیا برود و کار خود را با تیم سابقش شروع کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا