رقابت رقبای استقلال و تراکتور برای جذاب ستاره سابق یوونتوس


یکی از دو باشگاه متمول شهر ریاض به دنبال شکار داگلاس کاستا وینگر یوونتوس هستند که به طور قرضی در بایرن‌مونیخ عضویت دارد. نوشته رقابت رقبای استقلال و تراکتور برای جذاب ستاره سابق یوونتوس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

رقابت رقبای استقلال و تراکتور برای جذاب ستاره سابق یوونتوس

داگلاس کاستا ستاره یوونتوس و بایرن در رادار رقبای استقلال یا تراکتور
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۹
رقابت رقبای استقلال و تراکتور برای جذاب ستاره سابق یوونتوس

یکی از دو باشگاه متمول شهر ریاض به دنبال شکار داگلاس کاستا وینگر یوونتوس هستند که به طور قرضی در بایرن‌مونیخ عضویت دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طبق گزارش‌های رسیده از رسانه های ایتالیا داگلاس کاستا ستاره برزیلی یوونتوس با باشگاه گرمیو برزیل به توافق رسیده و بزودی راهی کشورش می‌شود.

اما رئیس باشگاه گرمیو برزیل در جدیدترین مصاحبه‌اش اعلام کرد انتظار داریم تا ۲ روز آینده با داگلاس کاستا قرارداد امضا کنیم اما ورود یک باشگاه متمول شهر ریاض به مذاکرت باعث شده تا مذاکرات ما به تعویق بیفتد. باید ببینیم کاستا در نهایت چه تصمیمی می‌گیرد.

الهلال و النصر عربستان دو باشگاه متمول شهر ریاض هستند. یکی از این باشگاه‌ها طبق اظهارات رئیس باشگاه برزیلی با کاستا وارد مذاکره شده است. این تیم تیم عربستانی به ترتیب رقبای استقلال و تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی