برابری لواندوفسکی با رکورد گرد مولر/ طرح اختصاصی طرفداری


برابری لواندوفسکی با رکورد گرد مولر/ طرح اختصاصی طرفداری

روبرت لواندوفسکی به رکورد گرد مولر رسید.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، 40 گل زده در یک فصل آمار فوق العاده ای است و این دقیقا همان تعداد گلی است که روبرت لواندوفسکی در مسابقات این فصل بوندس لیگا به ثمر رسانده است. بهترین بازیکن سال گذشته فیفا، با رسیدن به این آمار توانست به رکورد فوق العاده گرد مولر برسد که تقریبا 50 سال پیش به ثبت رسیده بود. گرد مولر افسانه ای نیز در فصل 72-1971 توانست در طول یک فصل 40 گل بزند و این رکورد تا به امروز دست نخورده باقی مانده بود. به همین بهانه باشگاه بایرن این دو بازیکن را با هم مقایسه کرده است که در ادامه می خوانید:

برابری لواندوفسکی با رکورد گرد مولر/ طرح اختصاصی طرفداری

عملکرد در طول فصل

لواندوفسکی فصل 21-2020 را بسیار خوب شروع کرد و در پیروزی پر گل 8 بر صفر مقابل شالکه گلزنی را آغاز کرد. او در بازی بعدی گلی نزد اما بعد از آن موتور گلزنی هایش روشن شد. لوا در پیروزی چهار بر سه تیمش مقابل هرتا برلین هر 4 گل بازی را زد. و سپس دو گل مقابل بیلفلد به ثمر رساند و بعد مقابل آینتراخت هت تریک کرد. بعد از تنها 5 بازی، آمار گل های لواندوفسکی به 10 گل رسیده بود.

مولر در فصل 72-1971 شروعی آهسته تر داشت و تا هفته دهم مسابقات موتور گلزنی اش به معنای واقعی کلمه روشن نشده بود. ضمن این که لواندوفسکی در این فصل 7 بار از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد این در حالی است که مولر در آن فصل در گل کردن هر سه پنالتی خود در طول فصل ناکام ماند.

زمان بازی

مولر در فصل 72-1971 بدون مصدومیت در تمام 34 مسابقه بازی کرد ولی لواندوفسکی با توجه به فشردگی مسابقات در دیدار هفته ششم استراحت کرد ضمن این که به خاطر مصدومیت نیز 4 بازی را از دست داد. او قبل از مصدومیت و تا هفته 26، 35 گل زده بود.

گلزنی ها

نکته فوق العاده در مورد رکورد مولر این است که او در همه مسابقات گلزنی نکرد. بمب افکن آلمانی در 15 مسابقه نتوانست راه دروازه رقبا را پیدا کند ولی توانست با این وجود به 40 گل برسد. او در درازترین مدت گلزنی خود از آغاز مارس تا آغاز آوریل گلزنی کرد و در 5 بازی پیاپی دروازه رقبا را باز کرد. لواندوفسکی اما از 28 بازی تنها در 4 مسابقه گلزنی نکرده است و هیچوقت پیش نیامد که دو بازی پیاپی گلزنی نکند. لوا از اواسط دسامبر تا آخر ژانویه در 9 بازی پیاپی گل زد و تا قبل از مصدومیت نیز روند گلزنی در 6 بازی پیاپی را به ثبت رسانده بود.

بیشترین گل ها

لواندوفسکی در 10 بازی دستکم دو گل زد و در 5 مسابقه هم سه گل یا بیشتر زد. او در هفته سوم 4 گل زد. مولر از سوی دیگر تنها در 19 مسابقه گلزنی کرد اما وقتی شروع به گلزنی می کرد، توقف ناپذیر بود. مولر 12 بار دو گل یا بیشتر زد و 6 بار هم تعداد گل های او سه یا بیشتر بود. مولر در پیروزی 11 بر 1 مقابل دورتموند 4 گل زد و در برد هفت برصفر مقابل روت وایس اوبرهاوزن نیز 5 گل زد.

دیدار ثبت رکورد

لواندوفسکی بعد از گل کردن پنالتی که منجر به گل چهلم او در دیدار دیروز شد، این مهاجم به مولر افسانه ای ادای دین کرد.مولر نیز در چهلمین گل خود را در پیروزی 6 بر سه مقابل فرانکفورت زد. او در این دیدار و در هفته سی و یکم هت تریک کرد و در بازی های پایانی گلی نزد و رکوردش نزدیک به 50 سال دست نخورده ماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات تازه از مرگ 6 کارگر در آتش سوزی شرق تهران