سردار آزمون در راه تیم مطرح اروپایی ؟


سردار آزمون در راه تیم مطرح اروپایی ؟

یک خبرنگار ایتالیایی احتمال انتقال سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت به سه تیم آتالانتا، آ.اس رم و ناپولی را بررسی کرد. نوشته سردار آزمون در راه تیم مطرح اروپایی ؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سردار آزمون در راه تیم مطرح اروپایی ؟

احتمال انتقال سردار آزمون مهاجم ایرانی به سه تیم آتالانتا، آ.اس رم و ناپولی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۷
سردار آزمون در راه تیم مطرح اروپایی ؟

یک خبرنگار ایتالیایی احتمال انتقال سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت به سه تیم آتالانتا، آ.اس رم و ناپولی را بررسی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صحبت از سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ در هر پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا دیگر بحث جدیدی نیست. آزمون از چند سال پیش همواره یکی از سوژه‌های نقل و انتقالات اروپا بوده و البته تصمیم گرفته است لیگ روسیه را ترک نکند.

این بار اما ممکن است اتفاق جدیدی رخ بدهد. قرارداد سردار آزمون با زنیت سال بعد به پایان می‌رسد و این باشگاه به دنبال درآمدزایی از طریق فروش مهاجم ایرانی خود است. از سوی دیگر آزمون خودش هم اعلام کرده قصد دارد فضای جدیدی را تجربه کند و همین موضوع بر شایعات جدایی اش از زنیت در پایان فصل افزوده است.

ناپولی ایتالیا فصل گذشته یکی از باشگاه‌هایی بود که آزمون را مدنظر داشت و رسانه‌های ایتالیا گزارش داده‌اند دو باشگاه آاس رم و آتالانتا هم مهاجم ایران را در رادار خود قرار داده‌اند.

«کارلو لاودیسا» خبرنگار حوزه نقل و انتقالات نشریه «gazzetta» ایتالیا در گفتگویی احتمال انتقال آزمون به یکی از این سه تیم ایتالیایی را بررسی کرده است.

کارلو گفت:

آتالانتا از نزدیک آزمون را زیر نظر دارد. این مهاجم روی قلم باشگاه رم هم هست. قرارداد سردار به زودی (تابستان ۲۰۲۲) به پایان می‌رسد و آتالانتا چنین گزینه‌هایی را دوست دارد.

وی افزود:

موضوع دیگر این است که درآمد آزمون در زنیت بالاتر از استانداردهای آتالانتا است؛ جایی که این موارد به دقت بررسی می‌شود.

این خبرنگار ایتالیایی در خصوص احتمال انتقال آزمون به تیم آاس رم تاکید کرد:

باید منتظر حضور واقعی «ژوزه مورینیو» در رم باشیم. در این صورت شرایط و نقل و انتقالات روشن‌تر خواهد شد.

کارلو ادامه داد:

تاکنون شواهد مشخصی درباره علاقه ناپولی پیدا نکرده‌ام. همچنین باید بدانیم که این تیم مربی جدیدی خواهد داشت و «گتوزو» احتمالاً ناپولی را ترک می‌کند. باید منتظر انتخاب یک سرمربی جدید بود و سپس خواهیم دید چه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق