تغییرات در الهلال:رفتن گومیس،آمدن مدافع ولورهمپتون


تغییرات در الهلال:رفتن گومیس،آمدن مدافع ولورهمپتون

باشگاه الهلال به دنبال تغییرات گسترده در تیم فصل بعد خود است و با جدایی گومیس و جووینکو، آنها یک مدافع از لیگ برتر جذب می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه الهلال که به دنبال تقویت تیم خود برای فصل بعد رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ حرفه ای عربستان هستند، پس از توافق با موسی مارگا مهاجم اهل مالی پورتو و اندرسون تالیسکا هافبک برزیلی گوانگژو، اکنون به دنبال یک مدافع از لیگ برتر انگلستان هستند.


پدرو آلمیدا خبرنگار پرتغالی که این روزها به دلیل انتشار اخبار موثق از تیم های عربستانی حسابی مورد توجه رسانه های سعودی قرار گفته است، در تازه ترین توئیت خود از برقراری اولین تماس ها میان باشگاه الهلال و روماین سایس مدافع مراکشی ولورهمپتون خبر داد.


این خبرنگار اعلام کرد که قرارداد روماین سایس در پایان فصل به پایان می رسد و الهلال می تواند بدون هزینه، این بازیکن را جذب کند البته باید این نکته را در نظر گرفت که مذاکرات در مراحل ابتدایی قرار دارد و هیچ تضمینی در رابطه به توافق رسیدن دو طرف وجود ندارد.

تغییرات در الهلال:رفتن گومیس،آمدن مدافع ولورهمپتون

آلمیدا از علاقه الهلال به روماین سایس می گوید. البته مذاکرات در مراحل ابتدایی خود قرار دارد.


روماین سایس که متولد فرانسه است، بیشتر دوران بازی خود را در این کشور گذرانده و در سال 2016 به گرگ ها پیوست. او در این مدت 172 بار برای ولورهمپتون در تمامی رقابت ها به میدان رفته و 43 بازی ملی نیز در کارنامه دارد. او در حال حاضر کاپیتان تیم ملی مراکش نیز به شمار می آید.


دیگر خبر از الهلال اینکه این خبرنگار پرتغالی در توئیت دیگری خبر از جدایی سه بازیکن خارجی این تیم داد. آلمیدا اعلام کرد که بافتیمبی گومیس، گوستاوو کویلار و سباستین جووینکو به طور قطع در پایان فصل از جمع آبی های ریاض جدا خواهند شد.

تغییرات در الهلال:رفتن گومیس،آمدن مدافع ولورهمپتون

با حضور مارگا، کارلیو، تالیسکا و ویتو، طبیعی است که الهلال چند بازیکن خارجی خود را از دست بدهد. آلمیدا می گوید جدایی گومیس، جووینکو و کویلار قطعی است.


الهلال پیش از این با موسی مارگا مهاجم اهل مالی پورتو به صورت رسمی قرارداد امضا کرده است. کار پیوستن اندرسون تالیسکا هافبک برزیلی گوانگژو نیز به این تیم تمام شده است. الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط