شهردار همدان: پل غدیر گره ترافیکی دروازه غرب کشور را رفع می‌کند


شهردار همدان: پل غدیر گره ترافیکی دروازه غرب کشور را رفع می‌کند

همدان- ایرنا- شهردار همدان گفت که با تکمیل عملیات ساخت پل غدیر در ورودی مسیر تهران به همدان و اتصال آن به محور غرب کشور، گره ترافیکی این منطقه به طور کامل رفع خواهد شد.

«عباس صوفی» روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسیر در گذشته همواره با حجم سنگین ترافیک مواجه بود که اکنون با ساخت این سازه عظیم بخش قابل توجهی از حجم ترافیک موجود در تقاطع کوی فرهنگیان حل شده و به زودی جریان رفت و آمد به سمت میدان چراغ قرمز «تقاطع شهید همدانی» نیز بهبود می‌یابد.

وی با اشاره به آغاز عملیات بتن‌ریزی پل غدیر همدان، خاطرنشان کرد: طول عرشه پل که در حال بتن‌ریزی آن هستیم ۱۱۳ متر و حجم بتن آن ۷۸۳ مترمکعب است.

وی افزود: اجرای فاز دوم پل غدیر با هدف تسهیل عبور و مرور شهری و بهبود وضعیت ورودی جنوبی شهر همدان به عنوان دروازه منطقه غرب کشور از اهمیت بالایی برخوردار بوده و هم اکنون اجرایی شده است.

شهردار همدان با بیان اینکه عزم جدی در اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی داریم، خاطرنشان کرد: تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی جاری در کشور موجب توقف اجرای طرح‌ها نشده است.

وی کیفیت را سرلوحه اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در شهر همدان دانست و گفت: تمام طرح‌ها مطابق با معیارهای کارشناسان خبره در حال انجام است.

پروژه تقاطع غیرهمسطح(پل) غدیر به عنوان یکی از طرح‌های مهم عمرانی شهرداری همدان در سه راه فرهنگیان این شهر در حال اجرا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟