وفور میوه‌های تابستانه در بازار از خردادماه


وفور میوه‌های تابستانه در بازار از خردادماه

رئیس اتحادیه میوه و تره بار اهواز گفت: امسال آفات به محصولات آسیبی وارد نکرده است و وفور میوه‌های تابستانه در بازار از خردادماه به بعد، نمایان‌تر خواهد شد.

عبدالرضا جمالی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت موجودی میوه‌های تابستانه در اهواز، اظهار کرد: موجودی میوه‌های تابستانه در بازار خوب است و امسال آفات به محصولات آسیبی وارد نکرده است و وفور میوه‌های تابستانه در بازار از خردادماه به بعد، نمایان‌تر خواهد شد.

وی گفت: میوه‌های هلو، زردآلو، گیلاس، توت فرنگی و آلو سبز در بازار موجود هستند و در هفته‌های آینده میوه‌های شلیل، انجیر، هلو انجیری نیز به بازار اهواز خواهد رسید.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار اهواز با اشاره به قیمت میوه‌ها در میدان تره بار اهواز، ادامه داد: زردآلو هر کیلوگرم ۴۰ هزار تومان، گیلاس معمولی هر کیلوگرم ۴۰ هزار تومان، گیلاس تک‌دانه هر کیلوگرم ۷۰ هزار تومان، هلو هر کیلوگرم ۳۰ هزار تومان، آلبالو هر کیلوگرم ۶۰ هزار تومان، خربزه جانا هر کیلوگرم ۴ هزار و ۵۰۰ تومان، خربزه مشهدی هر کیلوگرم ۶ هزار تومان، هندوانه هر کیلوگرم ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و انبه هر کیلوگرم یک‌صد هزار تومان در میدان میوه و تره باره اهواز قیمت دارد.

جمالی‌پور تصریح کرد: قیمت‌های اعلام‌شده صرفا برای میوه‌های درجه یک است و میوه‌های درجه ۲ و ۳ قیمت کمتری دارند.

وی با بیان اینکه گرانی میوه‌ها در بازار بیش از حد است، افزود: قیمت میوه‌ها در بازار، ۳۰ تا ۳۵ درصد نسبت به میدان میوه و تره بار بیشتر است و متاسفانه امسال قیمت میوه بسیار بالا است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس