آشنایی با رویداد تیراندازی در مدرسه کازان 2021


آشنایی با رویداد تیراندازی در مدرسه کازان  2021

تیراندازی 2021 مدرسه کازان ( Kazan school shooting‎) در 11 مه در مدرسه‌ای در کازان، تاتارستان، روسیه رخ داد. در این رویداد نه نفر شامل هفت دانش‌آموز و دو معلم کشته و 23 نفر دیگر زخمی شدند. فردی مظنون به نام ایلناز گالیاویف دستگیر شده‌است.

به گزارش همشهری آنلاین، تیراندازی ۲۰۲۱ مدرسه کازان، یک تیراندازی جمعی در سالن ورزشی ۱۷۵ مدرسه‌ای در کازان، تاتارستان، روسیه رخ داد که شامل ۷۱۴ دانش‌آموز و ۷۰ پرسنل بود. در ساعت ۹:۱۹ صبح به وقت محلی فردی مسلح در ورودی اصلی امنیت مدرسه که درخواست کارت کرده بود متوقف شد و یک بمب دست‌ساز را به کار انداخت هنگامی که توسط دو نفر نگهبان تلاش کردند مانع از ورود وی شوند آتش گشود و هر دو نگهبان را زخمی کرد و یک نگهبان مصدوم توانست در ساعت ۹:۲۵ زنگ هشدار مدرسه را به صدا درآورد.

آشنایی با رویداد تیراندازی در مدرسه کازان  2021ایلناز گالیاویف

با ایجاد وحشت معلمان درب کلاس‌ها را قفل کردند تا مانع از ورود فرد مسلح شود. متعاقباً یک پیام رادیویی به ساختمان مدرسه ارسال شد و از معلمان خواستار تعطیلی کلاس‌ها شد و چند دانش‌آموز با پریدن از پنجره طبقه سوم فرار کردند. طی ۲۰ دقیقه مدرسه تخلیه شد و نیروی انتظامی در ساعت ۹:۳۳ دقیقه فرد مسلح را بازداشت کرد.

تیراندازی مرگبار در روسیه | ۱۱ نفر در یک مدرسه‌ شماره ۱۷۵ کازان کشته شدند

تصاویر ویدیوی از داخل و خارج از مدرسه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و دانش آموزان را که از پنجره در حال فرار بودند و همچنین راهروهای مدرسه پر از وسایل شخصی بود و مردی که توسط پلیس بازداشت شد را نشان می‌داد. آتش نشانان ۲۳ نفر را از طبقه سوم مدرسه نجات دادند.

آشنایی با رویداد تیراندازی در مدرسه کازان  2021

کد خبر 601481

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک