تاریخ پخش قسمت ویژه سریال فرندز با یک تیزر مشخص شد


تاریخ پخش قسمت ویژه سریال فرندز با یک تیزر مشخص شد

گجت نیوز سرانجام تیزر رسمی قسمت ویژه سریال فرندز با عنوان Friends: The Reunion منتشر شد. این اپیزود قرار است یک دورهمی بزرگ و خاطره‌انگیز باشد. بالاخره تاریخ پخش گردهمایی بازیگران سریال فرندز مشخص شد. شبکه اچ بی او مکس با رونمایی از تیزر رسمی قسمت ویژه این مجموعه پرطرفدار، هواداران را به‌جد آورد. بخش مهمی از... نوشته تاریخ پخش قسمت ویژه سریال...

سرانجام تیزر رسمی قسمت ویژه سریال فرندز با عنوان Friends: The Reunion منتشر شد. این اپیزود قرار است یک دورهمی بزرگ و خاطره‌انگیز باشد.

بالاخره تاریخ پخش گردهمایی بازیگران سریال فرندز مشخص شد. شبکه اچ بی او مکس با رونمایی از تیزر رسمی قسمت ویژه این مجموعه پرطرفدار، هواداران را به‌جد آورد. بخش مهمی از برنامه‌های تلویزیون در دهه ۱۹۹۰ میلادی و اواسط قرن ۲۱، در اختیار شبکه NBC بود. سریال Friends با ۱۰ فصل به‌یاد ماندنی‌اش، در زمره محبوب‌ترین سیت‌کام‌های این شبکه قرار می‌گیرد و با گذشت چیزی نزدیک به سه دهه از زمان پخش اولین قسمت، همچنان در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را دارد.

در طی سال‌های اخیر، بازیگران این مجموعه به مناسبت‌های مختلف دورهم جمع شده‌اند اما هیچ‌یک از آن‌ها به‌اندازه گردهمایی جدید شبکه اچ بی او مکس، بزرگ و پرستاره نبوده‌اند. قسمت ویژه سریال فرندز قرار بود در سال گذشته بر روی آنتن برود اما به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، به تعویق افتاد. برای مدتی از این دورهمی جدید خبری نبود اما در ماه گذشته، تمام برنامه‌ریزی‌ها برای ضبط و پخش این قسمت انجام شد. هر شش ستاره اصلی سریال «دوستان» یعنی جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیسا کودرو، دیوید شویمر، مت له‌بلانک و متیو پری در این ویژه‌برنامه حضور خواهند داشت.

تاریخ پخش قسمت ویژه سریال فرندز با یک تیزر مشخص شدتاریخ پخش قسمت ویژه سریال فرندز با یک تیزر مشخص شد

اما غافلگیری اصلی این برنامه، وجود فهرستی بلندبالا از اسامی افراد مشهور در شاخه‌های مختلف است که به‌عنوان مهمان، به دورهمی سریال فرندز دعوت شده‌اند. دیوید بکام، جاستین بیبر، گروه موسیقی BTS، جیمز کوردن، کیت هرینگتون، لیدی گاگا، سیدنی کرافورد، کارا دلوین، الیوت گولد، لری هنکین، مندی کالینگ، توماس لنون، کریستینا پیکلز، تام سلک، جیمز مایکل تایلر، مگی ویلر، ریس ویترسپون و ملاله یوسف‌زی در این قسمت ویژه حاضر خواهند بود.

همچنین مطالعه کنید:

بهترین سریال های کمدی تاریخ

شاید برخی تصور داشته باشند که Friends: The Reunion قرار است یک قسمت متکی بر متن و سناریو باشد اما چنین چیزی واقعیت ندارد. تمام تلاش شبکه اچ بی او مکس و بازیگران اصلی سریال فرندز، برپایی یک دورهمی بزرگ و صمیمانه خواهد بود. تیزر کوتاه منتشرشده از این قسمت، چیز خاصی را نشان نمی‌دهد اما همچنان دوست‌داشتنی و نوستالژیک به‌نظر می‌رسد. در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید.

کورتنی کاکس چند روز پیش مدعی شد که ملاقات دوباره با بازیگران سریال فرندز، شگفتی‌های جذابی را رقم خواهد زد؛ هرچند که هواداران با توجه به فهرست مهمان‌های این ویژه‌برنامه، زودتر از موعد شگفت‌زده شده‌اند. برخی از افراد حاضر در این دورهمی، پیش از این هم در سریال Friends حضور داشتند؛ درحالی‌که سلبریتی‌های دیگر مانند کیت هرینگتون، جاستین بیبر و گروه BTS، کاملاً از این فضا خارج هستند.

باید ببینیم آیا شبکه اچ بی او مکس قصد انتشار یک تریلر طولانی‌تر و مرتبط با حال و هوای این قسمت ویژه را دارد یا خیر. اگر تریلری هم در کار نباشد، چیزی را از دست نخواهیم داد زیرا Friends: The Reunion، کمتر از دو هفته دیگر در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۱ (۶ خرداد ۱۴۰۰) پخش خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان