گوشی سونی Xperia Ace 2 در لباسی از قاب محافظ خودنمایی کرد


گوشی سونی Xperia Ace 2 در لباسی از قاب محافظ خودنمایی کرد

گجت نیوز این رندرها، گوشی سونی Xperia Ace 2 را درون قاب محافظ به تصویر می‌کشند. اکسپریا ایس 2 همان گوشی موبایل است که پیش‌تر با نام سونی اکسپریا کامپکت شناخته می‌شد. رندرهای قاب محافظ سونی Xperia Ace 2 یک دوربین دوگانه را در پشت گوشی و دکمه اختصاصی شاتر دوربین را در لبه کناری آن نشان... نوشته گوشی سونی Xperia Ace 2 در لباسی از قاب محافظ...

این رندرها، گوشی سونی Xperia Ace 2 را درون قاب محافظ به تصویر می‌کشند. اکسپریا ایس ۲ همان گوشی موبایل است که پیش‌تر با نام سونی اکسپریا کامپکت شناخته می‌شد.

رندرهای قاب محافظ سونی Xperia Ace 2 یک دوربین دوگانه را در پشت گوشی و دکمه اختصاصی شاتر دوربین را در لبه کناری آن نشان می‌دهند. چیز دیگری هم وجود دارد که به نظر می‌رسد حسگر اثر انگشت جانبی باشد.

از این تصاویر نمی‌توان دریافت که گوشی دارای طراحی punch-hole (نمایشگر حفره‌دار) است یا همچنان یک حاشیه عریض در بالای صفحه نمایش خواهد داشت. البته در رندرهای پیشین، یک ناچ قطره‌ای را دیده بودیم؛ که هر چند دوران ناچ گذشته و بعید است سونی به این نوع طراحی روی بیاورد.

ناگفته نماند که بنابر گمانه‌زنی‌ها، گوشی سونی اکسپریا ایس ۲ مختص بازار ژاپن خواهد بود؛ اما این را هم فقط گذر زمان مشخص خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی