آغاز دوره های آموزش سبک زندگی اسلامی هم زمان با عید فطر 


آغاز دوره های آموزش سبک زندگی اسلامی هم زمان با عید فطر 

رضا اسکندری گفت: برگزاری دوره های سبک زندگی اسلامی از برنامه های کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) است که از امروز هم زمان با عید سعید فطر آغاز شد.

«رضا اسکندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: امروز هم زمان با عید سعید فطر از برندگان مسابقه قرآنی ۳۰ شب نورانی با ۳۰ سوال قرآنی تجلیل شد.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) اسفندقه جیرفت یادآور شد: این مسابقه در طول شب های ماه مبارک رمضان به صورت مجازی برگزار شده و امروز به برندگان جوایزی اهدا شد.


وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های امروز برپایی نماز عید فطر بود که به امامت حجت الاسلام خالق پور همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز مسجد اقامه شد و در پایان نیز از زحمات و تلاش های حجت الاسلام خالق پور امام جماعت مسجد تجلیل شد.


اسکندری ابراز کرد: از دیگر برنامه های کانون در ماه مبارک رمضان تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم بود که بر همین اساس به مناسبت گرامیداشت روز معلم از ۳ معلم پرتلاش و زحمتکش روستا تجلیل شد.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) اسفندقه جیرفت ادامه داد: امروز هم زمان با عید سعید فطر به همت بچه های مسجدی عضو کانون، گروه جهادی تشکیل شد.

وی تاکید کرد: هدف از راه اندازی این گروه، انجام اقدامات جهادی در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان و محرومین است و البته این گروه جهادی فعالیت خود را با اجرای طرح کمک مومنانه آغاز کرد.


اسکندری اضافه کرد: در همین راستا تعداد ۳۸ بسته گوشت قربانی در بین خانوارهای نیازمند توزیع شده و همچنین ۳ بسته معیشتی تهیه شده و به نیازمندان محله مسجد تحویل شد.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) اسفندقه جیرفت اظهار کرد: یکی از برنامه های پیش روی گروه جهادی کانون، تعمیر و بازسازی مسجد امام علی (ع) است که بزودی آغاز می شود.


وی افزود: برگزاری دوره های سبک زندگی اسلامی از سایر برنامه های این کانون فرهنگی هنری است که از امروز آغاز شد.


اسکندری در خاتمه عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونایی این دوره ها شامل آئین همسرداری و فرزند پروری بوده که به صورت مجازی و با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده ها برگزار می شوند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ایران با چه موشک‌هایی آسمان منطقه را به 2 نقطه در فلسطین اشغالی دوخت؟