کمک های مومنانه کانون شهدای جوبن رودبار به نیازمندان


کمک های مومنانه کانون شهدای جوبن رودبار به نیازمندان

کریمی از کمک های مومنانه اعضای کانون شهدای جوبن رودبار به نیازمندان از ابتدای شیوع کرونا ویروس خبرداد.

«زهرا کریمی جوبنی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با تشریح فعالیت‌های کانون شهدای جوبن رودبار، برگزاری جشن نیمه شعبان را آغازگر این برنامه‌ها در سال جاری دانست و اظهارکرد: در جشن نیمه شعبان به همت خیرین و اعضای کانون ۲ راس گوسفند قربانی کرده و حدود ۶۰ بسته گوشت گرم بین نیازمندان روستا توزیع کردیم.

مدیر کانون شهدای جوبن رودبار ادامه داد: توزیع بسته‌های فرهنگی، بسته‌های معیشتی و ماسک از دیگر اقدامات کانون به مناسبت ولادت حضرت قائم(عج) و جشن نیمه شعبان بود.

وی با اشاره به برنامه‌های رمضانی کانون که با مشارکت اعضای کانون برگزار شد اظهارکرد: با کمک خیرین بسته‌های معیشتی و حمایتی تهیه و بین نیازمندان تحت پوشش کانون توزیع شد.

کریمی با اشاره به کمک ۳۰ میلیون ریالی کانون شهدای جوبن برای درمان بیمار نیازمند و خرید دارو برای خانواده نیازمند دیگر اذعان داشت: هر روز ماه رمضان مراسم جزخوانی و ختم قرآن کریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کانون برگزار شد.

وی برگزاری کلاس قرآن، شرکت در راهپیمایی روز قدس، مسابقه نقاشی و کتابخوانی، توزیع غذای گرم و شله زرد را از دیگر برنامه‌های کانون عنوان کرد و افزود: در قالب طرح سه‌شنبه‌های تکریم به دیدار خانواده شهدا رفته و از آنان دلجویی کردیم. مسابقه دلنوشته برای سردار و گلباران شهدا نیز در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

کریمی با اشاره به تشکیل گروه سرود در کانون و اجرای سرودهای ملی و مذهبی در مناسبت‌های مختلف اذعان کرد: به همت اعضای کانون و در راستای طرح ملی شنبه‌های کتاب به ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقا سرانه مطالعه در روستا پرداختیم.

وی با اشاره به همت جهادی اعضای کانون در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رزمایش مواسات وکمک مومنانه تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۵ بسته معیشتی به ارزش اقتصادی هر بسته ۲۰۰ هزار تومان بین نیازمندان توزیع شد.

کریمی ایجاد صندوق خانگی و قرعه کشی ماهانه در مسجد را مورد اشاره قرار داد و اعلام کرد: سال گذشته ۳۰۰ بسته معیشتی به همراه ۲۰ کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی در روستای جوبن رودبار و حومه در دستگری از نیازمندان اهدا شد.

پایان پیام/84

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ جدید مرتضی گودرزی بنام آینه بندون