بچه مسجدی های کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر پای ثابت کمک به نیازمندان


بچه مسجدی های کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر پای ثابت کمک به نیازمندان

هاشمی از حضور فعال و پا به کار بچه مسجدی های کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر برای کمک به نیازمندان خبر داد و گفت: اعضای کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر پای ثابت کمک به افراد کنم برخوردار هستند و این مهم در طول سال استمرار دارد.

«سید حمید هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران با تبریک عید فطر اظهار کرد: عید فطر عید بندگی و روزی فراموش‌نشدنی و فرصتی برای بازگشت به سمت خداوند متعال است که پاداش و نتیجه توشه‌ای که در ماه مبارک رمضان جمع‌ کرده‌ایم را به دست آوریم.

مدیر مسئول کانون شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری(ع) گراییل محله بهشهر افزود: عید فطر دارای اعمال بسیاری است که اعضای کانون این مسجد هم در این روز بزرگ در به جا آوردن اعمال این روز تلاش دارند و از جمله شرکت در نماز عید فطر و پرداختد زکات فطریه به نیازمندان از مهمترین اعمال است.

وی با اشاره به اینکه همچنان که خیرات در ماه رمضان خیر و نیک است؛ خیرات و انجام کارهای خیرخواهانه در روز مبارک فطر هم به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است و از سنت‌های قدیمی مردم ما جدا کردن میزان فطریه در همان شب عید و تا قبل از نماز عید فطر است.

هاشمی گفت: اقامه نماز عید فطر هم به عنوان یکی از واجبات در روز عید فطر است که با همراهی اعضای کانون مسجد به همراه نمازگزاران اقامه می‌شود و بعد از اقامه نماز مردم در مساجد حضور می‌یابند و یاد و خاطره شهدای والامقام و اموات تازه متوفی را زنده نگه می‌دارند و امسال هم این موارد با توجه به وجود ویروس کرونا با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار شد.

وی از حضور فعال و پا به کار بچه مسجدی های کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر برای کمک به نیازمندان خبر داد و گفت: اعضای کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر پای ثابت کمک به افراد کنم برخوردار هستند و این مهم در طول سال استمرار دارد.

مدیر مسئول کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر یادآور شد: اعضای این کانون با کمک به نیازمندان و دستگیری از افراد کم برخوردار به استقبال عید فطر رفتند تا با کمک به نیازمندان به وظایف خود در این روز عمل کرده و اعلام کنند که کمک به نیازمندان هیچ گاه تمامی ندارد و استمرار این کمک ها موجب رفع نیازها و باقیات صالحات برای آخرت مان است.

هاشمی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان امسال هم دستگیری از نیازمندان و کمک به آنان با قوت اجرایی شد و بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، پنیر، چای، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و مایحتاج اولیه در ماه رمضان در بین افراد کم برخوردار توزیع شد.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی