میزبانی کانون انصار الزینب(س) آستانه از نمازگزاران با اهدای بسته های عیدانه


میزبانی کانون انصار الزینب(س) آستانه از نمازگزاران با اهدای بسته های عیدانه

پیرخندان از اهدای بسته‌های عیدانه بین نمازگزاران نماز عید سعید فطر مسجد صاحب الزمان(عج) روستای لب دریا آستانه اشرفیه خبرداد.

«مژگان پیرخندان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با تبریک عید سعید فطر، این روز را روز اعطای پاداش بندگان خدا دانست و اظهار کرد: عید سعید فطر، تجلی یک ماه بندگی و اطاعت پروردگار متعال و عید توبه و تهذیب نفس است.

مدیر کانون فرهنگی هنری انصار الزینب(س) روستای لب دریا آستانه اشرفیه با تاکید بر حفظ معنویات این ماه مبارک در طول سال افزود: به کمک خیرین و پسران گروه جهادی کانون، به‌منظور پذیرایی از نمازگزاران نماز عید سعید فطر در مسجد صاحب الزمان(عج) اقدام به تهیه بسته‌های عیدانه کردیم.

وی با اشاره به توزیع بیش از یکصد بسته عیدانه در نماز عید فطر تصریح کرد: این بسته‌ها شامل کیک، آبمیوه، کارت حدیث، بسته‌هایی شکلات و ماسک بود.

پیرخندان طبخ و توزیع ۳۱۳ پرس غذای گرم در شب‌های قدر را از دیگر اقدامات این کانون برشمرد و خاطرنشان ساخت: همچنین بسته‌های افطاری ساده شامل نان و پنیر و سبزی، خرما، بامیه و فرنی با کمک دختران گروه جهادی کانون انصار الزینب(س)میان اهالی روستا توزیع شد.

پایان پیام/84

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر