قربانی اول ماه شوال به نیت سلامتی بیماران کرونایی و مدافعان سلامت انجام می‌شود


قربانی اول ماه شوال به نیت سلامتی بیماران کرونایی و مدافعان سلامت انجام می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین شریعت با بیان اینکه نماز عید فطر صبح امروز در مسجد حضرت عباس (ع) برگزار شد، گفت: قربانی اول ماه شوال به همت اهالی این مسجد و به نیت شفای بیماران کرونایی و سلامتی مدافعان سلامت انجام می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «محمد باقر شریعت» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم نماز عید فطر صبح امروز (پنجشنبه، ۲۳ اردیبهشت ماه) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حیاط و فضای مسجد حضرت عباس (ع) برگزار شد اظهار کرد: پایگاه بسیج، گروه جهادی و خادم این مسجد محل برگزاری این مراسم را ضد عفونی و میان نمازگزاران ماسک توزیع کردند.

امام جماعت مسجد حضرت عباس (ع) (واقع در تهران، خیابان خاوران) با بیان اینکه نمازگزاران این مسجد اول هر ماه قربانی ذبح می کنند، افزود: قربانی اول ماه شوال به همت اهالی این مسجد به نیت شفای بیماران کرونایی و سلامتی مدافعان سلامت ذبح و گوشت آن میان نیازمندان می شود.

وی اضافه کرد: جمع آوری کمک های مردمی برای تهیه ارزاق و توزیع میان خانواده های نیازمند به همت گروه جهادی پایگاه بسیج و خیریه مسجد حضرت عباس (ع) و همسو با رزمایش مواسات و همدلی و ایران همدل در حال انجام است که ان شاءالله با جمع آوری زکات فطریه ماه رمضان می توانیم در واسط ماه شوال سومین نوبت از کمک مومنانه مسجد حضرت عباس (ع) را به دست نیازمندان برسانیم.

شریعت در ادامه با بیان اینکه کمک مومنانه مساجد به نیازمندان که نوعی از تبدیل کردن تهدید به یک فرصت بود، به سنتی ثابت تبدیل شده است، گفت: مسجدی ها در دوره کرونا هم در مقابله با این بیماری، هم در کمک رسانی به نیازمندان و هم برگزاری ایمن برنامه ها یک بار دیگر کارآمدی خود را به نمایش گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری عرصه دیگر از نمایش اقتدار و وحدت و ولایت مداری مسجدی ها است که ان شاءالله با حضور خوب و حداکثری مردم، خاری در چشم دشمنان خواهد شد. مساجد باید تبلیغات وسیعی برای حضور مردم در انتخابات داشته باشند تا همه گروه های مردم در ۲۸ خردادماه پای صندوق های رای حاضر شوند و رای خود را به رئیس جمهوری متدین، متعهد، انقلابی، دلسوز، مردمی، ولایت مدار و دشمن شناس بدهند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز