صدا و سیما اهتمام ویژه برای ایجاد گرایش در جوانان برای حضور پرشور در مساجد دارد


صدا و سیما اهتمام ویژه برای ایجاد گرایش در جوانان برای حضور پرشور در مساجد دارد

لطیفی با اشاره به اینکه هر شخصی که در مسئولیت های فرهنگی قرار دارد احساس تکلیف کند، افزود: مساجد ما باید در تراز جمهوری اسلامی و انقلاب باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با اشاره به اینکه هر شخصی که در مسئولیت های فرهنگی قرار دارد احساس تکلیف کند افزود: مساجد ما باید در تراز جمهوری اسلامی و انقلاب باشد.

محسن لطیفی یکی از اهداف دشمنان در جنگ نرم را ایجاد شکاف بین نوجوانان و جوانان با اماکن و مراسمات مذهبی و دینی دانست و گفت: امروز متولیان امور فرهنگی وظایف بسیار خطیری برای مقابله با توطئه های دشمنان و ایجاد زمینه های لازم برای گرایش روزافزون جوانان و نوجوانان به مساجد بر عهده دارند .

وی با اشاره به برنامه های مختلف صداوسیما برای این موضوع اظهار داشت:: شبکه استانی در برنامه های نوجوان و جوان در رادیو و در سیما، اهتمام ویژه ای به مسائل دینی و مذهبی و ایجاد گرایش در جوانان برای حضور پرشور در مساجد دارد و آمادگی داریم از ظرفیتهای خوب کانون فرهنگی و هنری مساجد در تولید این برنامه ها استفاده کنیم .

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان هم در این دیدار با قدردانی از توجه ویژه رسانه استانی به مسائل دینی و مذهبی جوانان ، افزود: کانون های مساجد در سال 1372 تاسیس شدند ولی در سال 1397 با تصویب اساسنامه آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی، ساماندهی و فعالیت های آن گسترده تر شد .

حجت الاسلام یارمحمدی با اشاره به اینکه هم اکنون در سطح استان زنجان 400 کانون فرهنگی در سطح مساجد فعال است، گفت: 11 هزار نفر از جوانان و نوجوانان عضو کانونهای مساجد استان هستند که در زمینه های مختلف فرهنگی فعالیت دارند .

وی بر آمادگی این نهاد برای مشارکت و همکاری بیش از پیش با صداوسیمای استان برای تولید برنامه های فرهنگی تأکید کرد .

پایان پیام/73

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید