اعتصاب سراسری در سرزمین های اشغالی برای نخستین بار پس از چندین دهه


اعتصاب سراسری در سرزمین های اشغالی برای نخستین بار پس از چندین دهه

شفقنا-برای نخستین بار پس از چندین دهه،  فعالان مردمی و دانشجویی در کرانه باختری اشغالی و اراضی اشغالی سال 1948، از اعتصاب سراسری در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی و حمایت از مقاومت خبر دادند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از عربی21، شوراهای اتحادیه دانشجویان در دانشگاههای فلسطینی در کرانه باختری اعلام کردند که فردا(سه شنبه) اعتصاب سراسری […]

اعتصاب سراسری در سرزمین های اشغالی برای نخستین بار پس از چندین دههاعتصاب سراسری در سرزمین های اشغالی برای نخستین بار پس از چندین دهه

شفقنا-برای نخستین بار پس از چندین دهه، فعالان مردمی و دانشجویی در کرانه باختری اشغالی و اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸، از اعتصاب سراسری در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی و حمایت از مقاومت خبر دادند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از عربی۲۱، شوراهای اتحادیه دانشجویان در دانشگاههای فلسطینی در کرانه باختری اعلام کردند که فردا(سه شنبه) اعتصاب سراسری آغاز می شود.

این شوراها در بیانیه ای اعلام کردند: همه بخش های فلسطینی را به اعتصاب سراسری در همه زمینه های زندگی جهت پشتیبانی از قدس و نوار غزه دعوت می کنیم.

جوانان فتح در کرانه باختری نیز اعلام کردند که فردا (سه شنبه) در دانشگاههای کشور اعتصاب سراسری اعلام می شود.

این جنبش خواستار مشارکت مردمی در فعالیت های ملی و مقابله با رژیم صهیونیستی در این خصوص شدند.

اعتصاب مغازه داران در شهر رام الله نیز از روز شنبه هفته جاری آغاز شده است. این اعتصاب در همبستگی با شهدای فلسطینی در سراسر فلسطین صورت می گیرد.

کمیته عالی پیگیری اعراب سرزمین های اشغالی سال ۴۸ نیز شامگاه یکشنبه از آغاز اعتصاب سراسری در همه شهرهای اشغالی در داخل خط سبز از روز سه شنبه خبر دادند و اعلام کردند که این اعتصاب ها در محکومیت تجاوزگری های رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.

خبر را در عربی ۲۱ ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !