سرویس خواب عروس و مدل های زیبا برای جهیزیه با دیجی چوب


سرویس خواب عروس و مدل های زیبا برای جهیزیه با دیجی چوب

انتخاب سرویس خواب یکی از امور مهم تهیه‌ی جهیزیه عروس است. اغلب نو عروس ها سعی دارند بهترین و شیک‌ترین مدل سرویس خواب را انتخاب کنند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام دیجی چوب، انتخاب سرویس خواب شیک و لاکچری برای عروس نقش مهمی در چیدمان و زیبایی جهیزیه دارد و با داشتن سرویس خوابی باکیفیت و زیبا می توانید بهترین تزیین اتاق خواب عروس را داشته باشید و به آنچه ایده آل است دست بیابید.

اجزای سرویس خواب عروس

سرویس خواب عموما متشکل است از: یک تخت خواب دونفره، دو میز پاتختی، یک میز آرایش، آینه، صندلی، کمد و ... . درصورت نیاز می توانید از وسایل کمکی در راستای دکوراسیون بی نقص یا ایجاد سبک خاص در اتاق خواب عروس استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توانید از کمدی استفاده کنید که آینه ای همراه آن بوده و به آن نصب شده باشد. یا اینکه به جای استفاده از میز آرایش، از کنسول و آینه همراه آن استفاده کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از: شال تخت، شال مبل، پاف‌های صندوقی، کوسن های رنگی، صندلی‌های تکی، پاف‌های عثمانی، آباژورهای ایستاده و رومیزی، فرش‌های پشمی و بسیاری از موارد دیگر اتاق خواب عروس را زیباتر و کاربردی‌تر کنید.

انتخاب سرویس خواب عروس

انتخاب سرویس خواب عروس خانم ها کاری جذاب و در عین حال سخت نیز است. چون در هنگام ورود به اتاق خواب اولین چیزی که به چشم می‌خورد سرویس خواب است، پس در انتخاب طرح و رنگ آن باید دقت بسیاری به خرج داد.

انواع سرویس خواب برای عروس:

سرویس خواب در دو مدل سرویس خواب اسپرت و سرویس خواب سلطنتی قابل انتخاب است. سرویس خواب های سلطنتی برای خانه هایی با سبک دکوراسیون سلطنتی مناسب بوده، ولی از آنجایی که منزل زوج های جوان اکثرا دارای متراژ پایین است، پیشنهاد می شود عروس خانم‌ها از سرویس خواب‌های اسپرت استفاده کنند.

سرویس خواب عروس و مدل های زیبا برای جهیزیه با دیجی چوب

شما می‌توانید از سرویس خواب اسپرت با رنگ روشن برای جهیزیه عروس استفاده کنید. سرویس خواب با طرح چرم سفید و سرویس خواب چوبی سفید که لمسه خورده باشد، می توانند گزینه های عالی برای اتاق خواب عروس باشند و فضا را زیبا و دل بازتر کنند.

اگر قصد خرید سرویس خواب سلطنتی را دارید، سعی کنید سرویس خواب های سلطنتی عروس با چوب های منبت کاری شده رنگ روشن و یا سفید باشد.

نکات مهم در خرید سرویس خواب عروس:

برای خرید جهیزیه عروس باید به نکات مهمی توجه نمود. متراژ اتاق خواب در انتخاب ست خواب اهمیت زیادی دارد. اگر اتاق خواب شما بزرگ بوده و فضای کافی دارید، می توانید تخت خواب و سایر وسایل جانبی را به طور کامل خریداری کنید. برخی از ست های تخت خواب شیک عروس، به خودی خود کامل بوده و تمام قطعات و مبلمان لازم را دارند. در غیر این صورت می توانید عناصری مانند: بوفه، کمد، پاف و ... را جداگانه مناسب با سرویس خواب خود انتخاب و خریداری کنید.

از دیگر موارد مهم در انتخاب سرویس خواب عروس؛ توجه به رنگ سرویس خواب است. معمولا ست‌های خواب عروس را از بین رنگ های روشن انتخاب می کنند. رنگ‌های سفید، کرم، طوسی، آبی روشن و سبز روشن رنگ‌های شادی هستند که فضای اتاق خواب عروس را بزرگ‌تر نشان می‌دهند.

ویژگی های تخت خواب عروس:

بهترین تخت خواب مدلی است که از زمین حدود ۴۰ سانتی متر فاصله داشته باشد. در هنگام خرید سرویس خواب عروس می توانید با نشستن بر روی لبه تخت خواب، ارتفاع آن را مورد بررسی قرار دهید؛ چنانچه کف پای شما بر روی زمین قرار گرفت و زانو های شما حالت ۹۰ درجه پیدا کرد، تخت خواب انتخابی شما بهترین ارتفاع را دارد که در دیجی چوب این استاندارد ها برای تمامی تخت ها رعایت می شود.

سرویس خواب عروس و مدل های زیبا برای جهیزیه با دیجی چوب

در هنگام خرید سرویس خواب عروس باید به تشک نیز حساسیت نشان بدهید. یک تشک نباید در هنگام فشار دادن، بیش از ۷ سانتی متر به داخل فرو رود. به عبارتی باید سفت باشد تا در خواب بلند مدت هیچ مشکلی برایتان ایجاد نکند. یک تشک خواب خوب، تخت خوابی است که پس از چند ساعت خوابیدن بر آن هیچگونه احساس خستگی نداشته باشید.

جنس سرویس خواب عروس:

سرویس خواب های عروس؛ معمولا از جنس چوب، فلز، ملامینه و ام دی اف هستند. تخت خواب های چوبی دارای مقاومت و ظرافت بیشتر و طبیعتا هزینه بالاتری نسبت به بقیه سرویس ها هستند. معمولا تخت خواب های فلزی از همه انواع سرویس خواب ها ارزان ترند و به اندازه محصولات چوبی ظرافت ندارند و معمولا برای عروس و داماد هایی که از نظر بودجه در تنگنا هستند، توصیه می‌شوند.

سرویس خواب عروس را از کجا بخریم ؟

برای خرید سرویس خواب عروس می توانید به بازارهای مبلمان در سراسر کشور مراجعه کنید ولی این کار زمان زیادی از شما خواهد گرفت. همچنین سرویس خواب شیک مناسب عروس در نمایشگاه ها با قیمت بالاتری به فروش می رسند. یک روش راحت‌تر و به صرفه‌تر برای خرید سرویس خواب زیبا و شیک عروس؛ خرید اینترنتی است که می توانید با خرید از فروشگاه اینترنتی دیجی چوب جدیدترین مدل ها را برای جهیزیه انتخاب و با قیمت مناسب خریداری کنید.

سرویس خواب عروس و مدل های زیبا برای جهیزیه با دیجی چوب

در نهایت با توجه به اینکه سرویس خواب عروس می تواند تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت چیدمان اتاق خواب عروس داشته باشد، بهتر است شما در هنگام انتخاب سرویس خواب مناسب و ایده آل خود دقت لازم را داشته باشید تا بتوانید کالای خواب با کیفیت و بی نظیری برای خود انتخاب کنید.

خرید انواع محصولات چوبی از وب سایت دیجی چوب

www.Digichoob.com

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۴۱۲۵۶۵۶۲

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۶۶۳۰۰۹۲۳

ارتباط در واتساپ و تلگرام: ۰۹۰۳۶۲۳۱۰۵۵

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403