55 هزار و 41 خودرو در استان مرکزی اعمال قانون شدند


55 هزار و 41 خودرو در استان مرکزی اعمال قانون شدند

اراک - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: 55 هزار و 41 دستگاه خودروی متخلف در این استان امسال در راستای اجرای طرح محدودیت کرونا اعمال قانون شدند.

سرهنگ « یوسف سپهوند» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: با توجه به موج چهارم کرونا در کشور و به تبع آن در استان مرکزی، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی با هدف پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری تداوم یافت و این مصوبات ستاد کرونای کشور از سوی پلیس با قوت اجرا شد و همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: در این مرحله از طرح‌های نظارتی، ماموران پلیس راه و راهور استان مرکزی، به‌منظور نظارت هرچه بهتر بر روند اجرای این طرح در شهرها و محورهای ارتباطی استان استقرار داشتند و تیم‌های انتظامی نیز با آنان همکاری می‌کنند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: بازگرداندن بیش از چهار هزار دستگاه خودرو با پلاک غیربومی از استان از ابتدای سال جاری تاکنون از اقدامات اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی است.

سرهنگ سپهوند عنوان کرد: ۴۸ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودروی اعمال قانون شده در راستای محدودیت کرونایی این استان، جریمه ۲ میلیون ریالی، ۲ هزار و ۳۹۰ دستگاه خودرو جریمه پنج میلیون ریالی و سه هزار و ۸۵۱ دستگاه خودرو نیز به جریمه ۱۰ میلیون ریالی شدند.
وی گفت: یک‌هزار و ۶۹ واحد صنفی متخلف نیز امسال در خصوص محدودیت‌های کرونایی در استان مرکزی مهر وموم شده است.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: در این مدت، از ۱۰ هزار و ۵۶۵ واحد صنفی بازدید به عمل آمده و به متصدیان هفت هزار و ۸۶ واحد صنفی برای رعایت پروتکل‌های ابلاغی تذکر داده شده است.
استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو