قیمت، طراحی و چاپ اتیکت لباس + نمونه


قیمت، طراحی و چاپ اتیکت لباس + نمونه

در دنیایی که همه تجارت‌ها به دنبال فروش بیشتر و برنده شدن در میان رقیبان خود هستند، پیدا کردن روش‌های تبلیغاتی هوشمند، مقرون به صرفه و در عین حال پرکاربرد ممکن است کار سختی به نظر بیاید.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام چاپ آقا، یکی از روش‌هایی که می‌تواند در این زمینه به کسب‌وکارهای مختلف برای عرضه صحیح کالاها و توسعه بیشتر نام تجاری‌شان کمک کند طراحی و چاپ اتیکت های مختلف و متناسب با نوع محصول و تجارت مربوطه است. ما در ادامه این مقاله به بررسی اهمیت اتیکت در صنف فروشگاهی پوشاک می‌پردازیم.

اتیکت لباس و پوشاک چیست؟

از آنجایی که صنف تولید و فروش لباس جزء اصناف پر رقیب در بازار خود است پس ارائه محصولات آن باید هوشمندانه انجام شود. مثلا فرض می‌کنیم یک بِرند پوشاک در کار خود بسیار عالی باشد و با تبلیغات بتواند طرفداران زیادی هم در طول زمان برای خود به دست بیاورد؛ حال آنچه اهمیت پیدا می‌کند معرفی و شناساندن بِرند یا همان نام تجاری آن تولید کننده است. محصول اتیکت لباس دقیقا همان چیزی است که می‌تواند به راحتی این کا را برای شما انجام دهد.

در اصل می‌توان گفت که کار اصلی اتیکت پوشاک همراه ساختن نام تجاری و برخی اطلاعات تجارت شما در کنار محصول با ارزشی است که به مشتریانتان ارائه می‌دهید. به همین دلیل کیفیت چاپ و زیبایی ظاهری آن و حتی اطلاعاتی که در آن قرار می‌گیرد همگی باید به دقت مورد بررسی قرار گیرند.

قیمت، طراحی و چاپ اتیکت لباس + نمونه

انواع اتیکت و تگ لباس و پوشاک

اتیکت ها می‌توانند متفاوت باشند اما آنچه باعث این تنوع و تفاوت در آن‌ها می شود نحوه طراحی، ابعاد، چگونگی برش و خصوصیات چاپ آن‌ها است. اولین تفاوت، اطلاعاتی است که بر روی اتیکت شما چاپ می‌شود. این اطلاعات دقیقا بر اساس نیاز شما است و همین موضوع در تعیین نحوه طراحی و انتخاب تعداد وجه اتیکت تاثیر می‌گذارد. مثلا ممکن شما تمایل داشته باشید که صرفا فقط نام تجاری و لوگو و در برخی موارد قیمت بر روی یک وجه اتیکت چاپ شود و پشت آن سفید باقی بماند، یا ممکن است بخواهید که اتیکت شما کمی کامل‌تر باشد و از هر دو طرف آن برای تبلیغات بِرند خود و یا اطلاع‌رسانی در رابطه با آن پوشاک (مثل طریقه شستشو و نظافت) استفاده کنید. منظور از اطلاع‌رسانی بیشتر در مورد بِرندتان این است که علاوه بر درج نام و لوگوی تجاری خود بر روی اتیکت، از آدرس وبسایت، شبکه‌های مجازی و یا قرار دادن Code QR برای دعوت از مشتریان به دیدن صفحه‌ وبسایت‌تان استفاده کنید.

جنس و ضخامت کاغذی که می‌خواهید اتیکت خود را بر روی آن چاپ کنید نیز می‌تواند باعث به وجود آمدن انواع اتیکت ها به خصوص در حوزه پوشاک شود. به طور معمول کاغذهایی که برای اتیکت لباس و پوشاک استفاده می‌شود از جنس گلاسه‌ مات و براق، بافت‌دار و کرافت هستند.

ابعاد، شکل ظاهری و نحوه برش یک اتیکت را می‌توان از دیگر پارامترهای مهم در زمان انتخاب اتیکت مناسب برای محصولتان در صنف پوشاک بدانید. معمولا برای اتیکت اشکال مختلفی همچون مستطیل، دایره، مربع و ... وجود دارد هر کدام از این اشکال نیز می‌توانند در سایزهای متفاوت و همراه با برش‌های گوناگونی باشند.

آخرین انتخابی که پیش از چاپ یک اتیکت انجام می‌شود انتخاب محل پانچ و نوع نخ یا ربان آن برای اتصال به محصول است. معولا این موضوع وابسته به طرح اتیکت بوده و می‌تواند موجب تعدد نوع اتیکت شود.

نکته‌ای که در این بخش باید به آن توجه کرد وجود تناسب کافی بین اتیکت انتخابی شما با کالای مد نظرتان است. اما در نهایت خبر خوب این است که با این همه تنوع در چاپ و طراحی اتیکت، همیشه دست شما برای زیباتر و حرفه‌ای‌تر کردن کالای فروشی‌تان با استفاده از یک اتیکت جذاب وجود دارد.

نمونه اتیکت

اتیکت علاوه بر آنکه در حوزه پوشاک و لباس شناخته شده است برای کالاهای مختلف در حوزه‌های دیگر همچون لوازم آرایشی، جواهرات، اکسسوری‌ها، هدایا و ... نیز از طرف تولید کننده‌ها و فروشگاه‌ها مورد استقبال زیادی است. هر کدام از این اصناف باید متناسب با نوع تجارتی که دارند اتیکت مخصوص به خود را طراحی و چاپ کنند؛ که این موضوع موجب ایجاد تنوع در دنیای طراحی و چاپ اتیکت ها می‌شود.

گستره تنوع و انتخاب باعث به وجود آمدن نمونه‌های مختلفی از اتیکت‌ها شده است. در تصویر زیر چند نمونه اتیکت را مشاهده می‌کنید که دارای اشکال، ابعاد و طرح‌های مختلفی هستند. همان‌طور که مشخص است هر کدام از آن‌ها برای کسب و کار مخصوصی طراحی و چاپ شده‌اند.

شما نیز می‌توانید متناسب با نوع کسب و کار خود یک اتیکت جذاب را انتخاب کرده و با قرار دادن آن در کنار محصولتان، بِرندتان را حرفه‌ای‌تر از قبل در معرض دید مشتریان قرار دهید.

قیمت، طراحی و چاپ اتیکت لباس + نمونه

چاپ اتیکت و اتیکت لباس در چاپ آقا

چاپ آقا، یک مجموعه پیشرو در حوزه چاپ و طراحی است که محصولات چاپی مختلفی را در بالاترین کیفیت به تمامی مشتریان خود در سراسر ایران ارائه می‌دهد. طراحی و چاپ اتیکت هم یکی از آن محصولات متنوع است.

آز آنجایی که این مجموعه دارای دستگاه‌های چاپ مجهز در چاپخانه خود بوده و همواره از حضور طراحان حرفه‌ای بهره‌ برده است، شما می‌توانید، طراحی و چاپ اتیکت دلخواهتان را در هر تجارتی که هستید با خیال راحت به چاپ آقا بسپارید. پیشنهاد می‌کنیم حتما یک نگاه به محصولات چاپی و خدمات طراحی این مجموعه به آدرس www.chapagha.com بیندازید. همچنین اگر تمایل به دریافت مشاوره از کارشناسان این مجموعه پیش از سفارش اتیکت و دیگر محصولاتتان را دارید می‌توانید با شماره 41915-021تماس حاصل فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403