اطلاعات جدیدی از گوشی Galaxy A22 5G سامسونگ منتشر شد؛ مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی 5G


اطلاعات جدیدی از گوشی Galaxy A22 5G سامسونگ منتشر شد؛ مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی 5G

رسانه کلیک – اطلاعات جدیدی از گوشی Galaxy A22 سامسونگ فاش شده است که نشان می‌دهد با مقرون به صرفه‌ترین گوشی 5G بازار طرف خواهیم بود. براساس اطلاعات فاش شده از گوشی Galaxy A22 5G، انگار روزهای گوشی‌های گران مجهز به 5G رو به پایان است. شرکت سامسونگ اوایل سال با رونمایی گوشی Galaxy A32، […] نوشته اطلاعات جدیدی از گوشی Galaxy A22 5G سامسونگ منتشر شد؛...

رسانه کلیک – اطلاعات جدیدی از گوشی Galaxy A22 سامسونگ فاش شده است که نشان می‌دهد با مقرون به صرفه‌ترین گوشی 5G بازار طرف خواهیم بود.

براساس اطلاعات فاش شده از گوشی Galaxy A22 5G، انگار روزهای گوشی‌های گران مجهز به 5G رو به پایان است. شرکت سامسونگ اوایل سال با رونمایی گوشی Galaxy A32، تلاش کرد هزینه گوشی‌های مجهز به 5G را کاهش دهد. حال، به نظر می‌رسد این شرکت در حال عادی‌سازی کاهش قیمت گوشی‌های مجهز به فناوری مخابراتی 5G است.

ایشان آگاروال، یک فاش‌کننده در فضای اینترنت، تصاویر مطبوعاتی و مشخصات فنی موبایل گلکسی A22 را در اختیار سایت 91mobiles قرار داده است. این گوشی جزو دستگاه‌های اقتصادی و میان‌رده سامسونگ با بدنه پلاستیکی محسوب می‌شود.

گلکسی A22 دارای دوربین سه‌گانه به همراه لنزهای ۴۸ مگاپپکسلی، ۵ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی است. همچنین، دوربین سلفی آن به صورت بریدگی و به شکل قطره‌ای در وسط صفحه نمایش قرار گرفته است. مشخصات این تلفن هوشمند می‌تواند نظر خریداران را به خود جلب کند.

موبایل گلکسی ای 22 مجهز به تراشه Dimentsity 700 مدیاتک خواهد بود. این گوشی صفحه نمایش LCD (احتمالا با رزولوشن 1080p) با اندازه ۶.۵ اینچی خواهد داشت که هزینه تولید آن را کاهش می‌دهد. اگرچه گلکسی A22 یک باتری قابل ملاحظه ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. با ارائه قابلیت LTE، یک تلفن هوشمند قدرتمند خواهید داشت؛ زیرا در عوض فناوری بی‌سیم کندتر، یک صفحه نمایش AMOLED و یک دوربین چهارم پشتی ۲ مگاپیکسلی دریافت خواهید کرد.

آگاروال در مورد قیمت و زمان عرضه گلکسی A22 سخن نگفته است. با این حال، مطمئن نیستیم که با ورود این گوشی به بازار، قیمت ۲۸۰ دلاری گوشی Galaxy A32 5G کاهش داشته باشد یا خیر. با توجه به مشخصات فنی Galaxy A22 5G، این گوشی می‌تواند با قیمت حدودی ۲۰۰ دلار برای فروش قرار بگیرد. فناوری مخابراتی 5G این گوشی باعث خواهد شد افراد بسیاری نسبت به خرید آن اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)