علی نژاد: میزبانی ایران از مسابقات جهانی 2023 اتفاق بزرگی خواهد بود


علی نژاد: میزبانی ایران از مسابقات جهانی 2023 اتفاق بزرگی خواهد بود

ایران اکونومیست- رییس فدراسیون بدنسازی لوح یادبود و مدال افتخار فدراسیون جهانی پرورش اندام را به عنوان نماینده و رییس کمیسیون ورزش های دانشگاهی IFBB به معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان اهدا کرد.

علی نژاد: میزبانی ایران از مسابقات جهانی 2023 اتفاق بزرگی خواهد بود «عبدالمهدی نصیرزاده» رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام لوح یادبود و مدال افتخاری را که از طرف «رافائل سانتونخا» رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام به معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان تقدیم شده بود را به عنوان نماینده و رییس کمیسیون ورزش های دانشگاهی IFBB به «مهدی علی نژاد» معاون وزیر ورزش و جوانان اهدا کرد.

رافائل سانتونخا رییس IFBB در زمان حضورش در ایران در فروردین ماه سال جاری، نشستی با علی نژاد داشت و این لوح و مدال افتخار را به‌عنوان تقدیر فدراسیون جهانی پرورش اندام از توجه ویژه و حمایت های معاون وزیر ورزش و جوانان ایران از رشته بدنسازی و پرورش اندام به او اهدا کرد.

همچنین در جریان نشست رییس فدراسیون بدنسازی با معاون وزارت ورزش، عبدالمهدی نصیرزاده، علی نژاد را در جریان جدیدترین فعالیت های فدراسیون قرار داد.

در این دیدار علی نژاد با میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ موافقت کرد و در بخشی از صحبت های خود اظهار داشت: این میزبانی اتفاق بسیار بزرگی برای ورزش ایران به‌حساب می آید.

در بخش دیگری از این جلسه معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از افتتاح آکادمی IFBB در ایران استقبال کرد و گفت: نصیرزاده هرکجا بوده منشاء تحولات است و این اتفاقات هم گواه این موضوع است. افتتاح آکادمی می تواند برای ایران ارز آوری داشته باشد و باعث می شود ارز داخل کشور خارج نشود و یک گام بسیار مثبت برای فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در راستای دیپلماسی بین المللی خواهد بود.

ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس