تعمیر ماشین‌آلات فرآیندی نفت و گاز مارون برون‌سپاری می‌شود


تعمیر ماشین‌آلات فرآیندی نفت و گاز مارون برون‌سپاری می‌شود

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون از برنامه‌ریزی برای برون‌سپاری کامل تعمیرات اساسی ماشین‌آلات زیر 4 هزار اسب بخار این شرکت در سال 1400 خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، حمید کاویان با بیان اینکه بخش عمده ماشین‌آلات فرآیندی شرکت نفت و گاز مارون را تیپ زیر ۴ هزار اسب بخار تشکیل داده و تعمیرات اساسی به‌هنگام آن می‌تواند تولید پایدار را تضمین کند، گفت: پس از انجام ارزیابی‌های دقیق، برنامه برون‌سپاری را در دستور کار قرار دادیم تا در کنار حصول اطمینان از راهبری بی‌مانع فرآیند تولید، سطح تعامل با بخش خصوصی را وارد فاز جدیدی کنیم و به این ترتیب کسب‌وکارهای پایین‌دستی را رونق بخشیم.

وی افزود: هم‌اکنون کارگروه تعمیراتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در حال تدوین ۳۴ شرح کار برای انجام تعمیرات اساسی ۳۱۵ تجهیز دوار زیر ۴ هزار اسب بخار در سال پیش رو است که برای نخستین‌بار در این سطح گسترده ازسوی یک شرکت بهره‌بردار به انجام می‌رسد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون ابراز امیدواری کرد که بتوان تا حد امکان از ظرفیت پیمانکاران بومی خوزستان در این پروژه بهره برد و فرصت‌های شغلی مستقیم و غیرمستقیم قابل توجهی را برای جوانان استان فراهم آورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403