خبر خوش برای بازیکنان پرسپولیس رسید


خبر خوش برای بازیکنان پرسپولیس رسید

بازیکنان پرسپولیس در شرایطی که در این فصل 12 برد از آن خود کرده‌اند، هنوز پاداشی از این بابت دریافت نکرده‌اند تا این موضوع با گلایه آنها همراه باشد. نوشته خبر خوش برای بازیکنان پرسپولیس رسید اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خبر خوش برای بازیکنان پرسپولیس رسید

پرسپولیسی‌ها پاداش می‌گیرند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۲
خبر خوش برای بازیکنان پرسپولیس رسید

بازیکنان پرسپولیس در شرایطی که در این فصل ۱۲ برد از آن خود کرده‌اند، هنوز پاداشی از این بابت دریافت نکرده‌اند تا این موضوع با گلایه آنها همراه باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یحیی گل محمدی بعد از دیدار دربی و در گفتگویی رادیویی با اشاره به مشکلات پرسپولیس در بخشی از صحبت‌هایش مدعی شد که آنها هنوز پاداش‌های فصل خود را دریافت نکرده‌اند.

در این زمینه گفته می‌شود مشکلات مالی باشگاه باعث شده تا این ادعای یحیی گل محمدی صحت داشته باشد و سرخپوشان پرسپولیس علیرغم ۱۲ بردی که طی این فصل به نام خود کرده‌اند، پاداشی دریافت نکنند.

با این حال باشگاه پرسپولیس در نظر دارد طی روزهای آتی با دستیابی به منابع مالی مناسب، برنامه ریزی پرداخت پاداش این بردها را در دستور کار قرار دهد. گفته می‌شود پروسه پرداخت پاداش برای هر دو بازی (۲ برد) در دستور باشگاه قرار گرفته تا آنها بتوانند هر چه زودتر مطالبات بازیکنان و اعضای تیم در قبال موفقیت‌های اخیر را نیز به سرانجام برسانند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)