برگزاری مرحله نهایی چهارمین جشنواره فیلم «طنین مسجد»/ راهیابی آثار فاخر مسجدی به این مرحله


برگزاری مرحله نهایی چهارمین جشنواره فیلم «طنین مسجد»/ راهیابی آثار فاخر مسجدی به این مرحله

سعادتی با اشاره به برگزاری مرحله نهایی چهارمین جشنواره فیلم «طنین مسجد»، گفت: این آثار کیفیت و قابلیت‌های بالایی دارند و توسط نامداران عرصه فیلم کوتاه کشور تولید شده‌اند.

«سعید سعادتی» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری مرحله نهایی چهارمین جشنواره فیلم «طنین مسجد» خبر داد و اظهار کرد: این مرحله از داوری ها فردا (سه شنبه، 28 اردیبهشت ماه) در سالن شهید سلیمانی ستاد فهما با حضور فرهاد قائمیان، جهانگیر الماسی، مسعود امامی، حسن قهرمانی، الله‌قلی نظری و انسیه شاه‌حسینی برگزار می شود.

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: داوران از هفته قبل آثار راهیافته به مرحله نهایی را به صورت جداگانه بررسی و ارزیابی کرده اند تا برترین های این دوره با نهایت دقت و کار کارشناسی مشخص و معرفی شوند.

وی با اشاره به تعداد آثار راهیافته به مرحله نهایی داوری ها در بخش های مختلف این جشنواره، بیان کرد: به طور کلی 1054 اثر در بخش های این جشنواره شرکت کردند که از این تعداد 29 اثر در بخش آزاد داستانی، 15 اثر در بخش کانونی داستانی، در پویانمایی هشت اثر، نماهنگ کانونی 11 اثر، فیلمنامه کانونی 12 اثر، داستانی روستا و عشایر هشت اثر، فیلمنامه روستا و عشایر 14 اثر و مستند روستا و عشایر 12 اثر به مرحله نهایی داوری ها راه یافته اند.

سعادتی درباره کیفیت آثار راهیافته به این مرحله، ابراز کرد: خوشبختانه، این آثار کیفیت و قابلیت های بالایی دارند و توسط نامداران عرصه فیلم کوتاه کشور، فیلمسازانی همچون مهدی بوستانی، رضا جمالی، یوسف یزدانی و یاسین رضوانی تولید شده اند، این مهم نشان می دهد موضوع بچه های مسجد و مسجد مدنظر و دستمایه خلق اثر در این عرصه است.

وی درباره زمان برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره، خاطرنشان کرد: این مراسم ششم خرداد در گرگان به صورت مجازی برگزار می شود و صرفا برگزیدگان به منظور تقدیر و دریافت تندیس جشنواره، لوح سپاس و جایزه نقدی در آن حضور دارند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی