تظاهرات در صعده یمن علیه جنایت رژیم صهیونیستی


تظاهرات در صعده یمن علیه جنایت رژیم صهیونیستی

هزاران یمنی در حمایت از مردم فلسطین به ویژه غزه در خیابان‌های شهر صعده در شمال یمن تظاهرات کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المسیره، در پی فراخوان برای برپایی تظاهرات در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی، هزاران نفر از مردم یمن در شهر صعده امروز (دوشنبه) با در دست داشتن پرچم های یمن و فلسطین به خیابان ها آمدند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات گسترده با در دست داشتن پلاکاردهایی در محکومیت رژیم صهیونیستی، شعارهایی ضد این رژیم و متحدانش سردادند.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله روز گذشته (یکشنبه) با انتشار بیانیه‌ای از ملت یمن خواست تا امروز با برگزاری تظاهرات گسترده ای همبستگی خود را با ملت فلسطین و مخالفت خود را با حملات رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

تظاهرکنندگان در بیانیه ای اعلام کردند: رژیم صهیونیستی باید واقعیت تغییر معادلات و پرهزینه بودن حملات و تجاوزاتش را بداند، زیرا هر حمله ای، پاسخ کوبنده ای در پی خواهد داشت.

براساس این بیانیه، انتفاضه در کرانه باختری دلیل روشنی بر اراده ملت فلسطین برای حرکت به سمت آزادی است. عملیات نبرد شمشیر قدس، نبرد همه امت عربی و اسلامی است.

تعداد شهدای فلسطین تا امروز به ۱۹۸ شهید رسیده است که ۵۸ نفر آنها کودکان و ۳۴ نفر آنها زنان هستند. نزدیک به یک هزار و ۳۰۰ نفر نیز در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی زخمی شدند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !