انتخاب عجیب و غیرفنی فدراسیون وزنه برداری/ محلی برای پر شدن رزومه افراد؟


انتخاب عجیب و غیرفنی فدراسیون وزنه برداری/ محلی برای پر شدن رزومه افراد؟

فدراسیون وزنه برداری فردی را عنوان مربی به اردوی تیم ملی وزنه برداری جوانان دعوت کرده است که انتخابش برای اهالی وزنه برداری بسیار تعجب آور بوده است.

به گزارش ایسنا، تیم ملی وزنه برداری جوانان برای حضور در مسابقات جهانی زیر نظر سعید علی حسینی آماده می‌شود. در فاصله زمانی کوتاهی که تا آغاز مسابقات باقی مانده است، از یک فرد دیگر دعوت شد به عنوان مربی در اردوی تیم ملی حاضر شود که این انتخاب بسیار جای تعجب داشت.

علی درویش زاده از استان خوزستان فردی است که به اردو دعوت شده است، البته اهالی وزنه برداری در حال حاضر او را بیشتر به عنوان مجری و مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد یکی از شهرستان‌های استان خوزستان می شناسند تا مربی فعال و سازنده در وزنه برداری.

با این انتصاب به نظر می‌رسد فدراسیون وزنه برداری سازو کاری برای انتخاب مربیان ادواری خود ندارد، در غیر این صورت فردی که حتی برای خود اهالی وزنه برداری هم انتخابش تعجب‌آور بود را به اردوی تیم ملی جوانان دعوت نمی‌کرد.

به هر حال باید دلیل قانع کننده‌ای برای انتخاب یک مربی وجود داشته باشد و از لحاظ فنی حداقل فعالیت و سازندگی زیادی در وزنه برداری داشته باشد و شاگردانی را پرورش داده باشد که شایستگی حضور در اردوی تیم ملی حتی به عنوان مربی ادواری را داشته باشد. اما وقتی یک نفر دستاورد خاصی نداشته است و برعکس قصد ورود به کار دیگری دارد که لازمه آن داشتن رزومه قوی است، این سوال شکل می‌گیرد که واقعا این فرد بر اساس دستاوردهایی که در وزنه برداری داشته به اردوی تیم ملی دعوت شده یا هدف، صرفا پر کردن رزومه بوده است؟

مربیان زیادی در شهر ستان های مختلف بدون حقوق و حتی حداقل امکانات در حال پرورش نسل جدید وزنه برداری هستند و انتظار می‌رود حداقل آن‌هایی که اکنون شاگردان‌شان در تیم ملی هستند، این فرصت برایشان فراهم شود که بتوانند حتی در مدت کوتاه در اردوی تمی ملی حاضر شوند تا مشخص شود زحمات این افراد دیده می‌شود اما برخلاف تصورات اکنون می‌بینیم این فرصت به افرادی داده می‌شود که هر چه جست‌وجو کنیم، کمتر دستاورد خاصی از آن‌ها در سازندگی و پرورش وزنه بردار به دست می‌آید.

البته نکته مهم دیگری وجود دارد و آن هم اینکه در نامه ارسالی به اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان که تاریخ آن ۲۶ اردیبشهت است، عنوان شده که این فرد از ۲۷ اردیبهشت با داشتن تست کرونای منفی در اردوی تیم ملی حاضر باشد. اینکه در عرض شاید کمتر از ۲۴ ساعت چگونه فرد نتیجه تست منفی را ارائه کند و در اردو حاضر باشد، بازهم ایجاد سوال می‌کند. شاید هم قرار است فقط اسمی از این فرد وجود داشته باشد و او کار خاصی انجام ندهد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...