منافع ملی و مصالح نظام در رأس فعالیت ها و تبلیغات انتخاباتی


منافع ملی و مصالح نظام در رأس فعالیت ها و تبلیغات انتخاباتی

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: در فعالیت ها و تبلیغات انتخاباتی منافع ملی کشور، مصالح و ارزشهای نظام، حفظ وحدت و امنیت ملی، آرامش و نظم جامعه را فراموش نکنیم.

بیژن سلیمان پور امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی که در سالن کرامت استانداری برگزار شد با اشاره به روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی گفت: امروزه اطلاعات قدرت است، باور داشته باشیم که باید سهم خودمان را در حوزه اطلاع رسانی و ارتباطات جهانی داشته باشیم و اگر از بیم اینکه برخی الزامات دنیای ارتباطات با ارزش های ما همخوانی ندارد فاصله بگیریم، فقط سپردن زمین بازی به دشمن است.
وی افزود: بارها در فرمایشات مقام معظم رهبری به این نکته اشاره شده که ما از فضای مجازی که امروزه بخش وسیعی از بستر اطلاع رسانی است و باید نهایت استفاده را برای احیای ارزش های انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی در زمینه صلح و دوستی با ملت های جهان و حفظ کرامت انسان ببریم.
سلیمان پور با بیان جنایات رژیم غاصب صهونیستی در حملات وحشیانه به مردم بی دفاع فلسطین و کشته شدن دختران دانش آموز در افغانستان اظهار کرد: اقدام موثر در رفع اینگونه اتفاقات اعلام وحدت و مواضع مشترک تمام کشور های اسلامی است.
وی ضمن تقدیر از کادر درمان و بهداشت و ستاد مدیریت کرونا استان، اصحاب رسانه و مشارکت مردم در عبور از پیک چهارم بیان کرد: هنوز بیماری ادامه دارد و باید با کمال دقت در جهت رعایت دستور العمل ها نهایت کوشش را داشته باشیم.
معاون استاندار با بیان اینکه شرایط انتخابات با توجه به مسائل معیشتی و اقتصادی و کرونا متفاوت تر از سایر دوره ها خواهد بود بیان کرد: مسئولان باید بستری فراهم کنند تا مردم را نسبت به تعیین سرنوشت خود ترغیب و پای صندوق های رأی بیاورند.
وی با تاکید بر این که لیست نهایی نامزدهای انتخاباتی طی ۵ روز آینده توسط شورای نگهبان اعلام می‌شود بیان کرد: در بحث زمان بندی تبلیغات انتخاباتی ۲۰ روز مهلت قانونی داریم که از ۷ خرداد تا ۲۶ خرداد را شامل می‌شود لذا نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری ۱۴ روز، از ۱۳ تا ۲۶ خرداد و شورای اسلامی شهر و روستا هم ۷ روز از ۲۰ خرداد تا ۲۶ خرداد فرصت تبلیغ دارند، این ۲۶ در هر سه انتخابات یکی بود و برابر قانون انتخابات کشور ۴۸ ساعت قبل از زمان اخذ رای روز جمعه ۲۸ خرداد تبلیغات قطع می‌شود.
سلیمان پور افزود: تبلیغات در این دوره متفاوت با دروه های قبلی است، میتینگ‌های جمعی با ازدحام زیاد جمعیت در شرایط بیماری کرونا نداریم و تبلیغات عمدتا از طریق بستر رسانه انجام خواهد شد و اگر هم برنامه ای باشد با رعایت پروتکل ها و در تعداد مشخص انجام شود.
معاون استاندار در انتها با اشاره بر سمت خود به عنوان مسئول ستاد انتخابات استان گفت: در فعالیت ها و تبلیغات انتخاباتی منافع ملی کشور، مصالح و ارزشهای نظام، حفظ وحدت و امنیت ملی، آرامش و نظم جامعه را فراموش نکنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل