تزریق 11 هزار دوز واکسن کرونا در شاهرود و میامی


تزریق 11 هزار دوز واکسن کرونا در شاهرود و میامی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از تزریق تمامی 11 هزار دوز واکسنتحویلی به این دانشگاه خبر داد.

دکتر رضا چمن اظهار کرد: در صورت توزیع واکسن جدید در سطح کشور و تحویل به علوم پزشکی شاهرود، به سرعت واکسیناسیون گروه های هدف طبق برنامه ادامه می یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به اینکه ۹۰ درصد از افراد بالای ۸۰ سال در زیر مجموعه این دانشگاه واکسن زدند، اضافه کرد: در برخی از مراکزی که واکسیناسیون افراد ۸۰ سال به اتمام رسیده، تعدادی از جمعیت بالای ۷۵ سال هم واکسن دریافت کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیماران و گروه های خاص، جامعه پزشکی ، دانشجویان مقاطع بالینی و کارورزی واکسن دریافت کردند، گفت: در صورت توزیع واکسن در سطح کشور این دانشگاه آمادگی کامل برای اجرای هر چه تمام تر واکسیناسیون جمعیت تحت پوشش را دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از روند کاهشی کووید19 در جمعیت تحت‌پوشش این دانشگاه خبر داد و گفت: ۱۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا طی شبانه روز گذشته در بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود بستری شدند.

وی با بیان اینکه روند ابتلا و بستری در شهرستان های شاهرود و میامی کاهشی است، افزود: میانگین شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا در زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود طی ۲۴ ساعت به ۳۰ تن رسیده است.

وی با اشاره به اینکه همچنان وضعیت سطح هشدار در شهرستان های شاهرود نارنجی و میامی زرد است، تصریح کرد: با توجه به فعال بودن ویروس ،انتظار می‌رود که مردم همچنان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را در دستور کار خود داشته باشند .

دکتر چمن از تحویل اقلام و تجهیزات اهدایی بانک قرض الحسنه به این دانشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: اقلام اهدایی به دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در مجموع 47 قلم تجهیزات پزشکی مرتبط با درمان کووید19 شامل دستگاه کپسول اکسیژن و متعلقات آن، دستگاه ضدعفونی‌کننده UV ، دستگاه تب سنج و دستگاه پالس اکسی‌متر و..است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها