جان باختن یک بیمار کرونایی دیگر در استان کهگیلویه و بویراحمد


جان باختن یک بیمار کرونایی دیگر در استان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به 647 خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه یک بیمار جان خود را از دست داد.

پرویز یزدان‌پناه با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه یک بیمار جان خود را بعلت کرونا از دست داد، گفت: هم اکنون ۳۰۲ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۱۳۸ نفر مبتلای قطعی و ۲۵ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهار کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون۴۴ هزار و ۹۸۷ مورد گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از ۴۳۵ جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود ۳۹ درصد موارد مثبت و بیشترین موارد در شهرستان های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و چرام و از ۲۰۸ نمونه رپید تست ۲۵ درصد موارد مثبت و در شهرستان های کهگیلویه، لنده و گچساران می باشند.

دکتر یزدان پناه خواستار تعطیلی سفرهای غیرضروری ، عدم حضور در تجمعات و دورهمی‌ها مانند شب نشینی، عروسی و مراسم دید و بازدید جمعی شد و تصریح کرد: برای مهار این بیماری، رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است و هر تجمع ضروری حتما باید با زمان بسیار کم و رعایت فاصله حداقل ۲ متری برگزار شود.

وی بیان کرد: از افرادی که در قرنطینه می باشند نیز خواهشمند هستیم بجز در موارد ضروری که نیاز به خدمات بیمارستانی وجود دارد محل قرنطینه را ترک ننمایند تا بیماری به سایر افراد منتقل نشود و کسانیکه نشانه های از کرونا دارند به مراکز ١٦ ساعته جهت انجام تست مراجعه کنند .

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق