تاکید بر اصل بی طرفی در انتخابات 1400


تاکید بر اصل بی طرفی در انتخابات 1400

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری انتخابات باشکوه، بر اصل بی‌طرفی در انتخابات 28 خرداد 1400 تاکید کرد.

فتاح محمدی گفت: در راستای تعامل، هم‌افزایی و آسیب‌شناسی انتخابات و انتقال تجربیات در جهت برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و با مشارکت حداکثری در کمال امانت‌داری، بی‌طرفی و رعایت حقوق عامه خصوصا حق‌الناس بودن حق رای، جلسه مشترک ستاد انتخابات استان و هیات نظارت شورای نگهبان به ریاست معاون سیاسی استاندار و با حضور رئیس کل دادگستری تشکیل شد.

وی اظهارکرد: در این نشست اعضا با بیان تجربیات خود از نقاط قوت و ضعف انتخاباتی گذشته بر تعامل هر چه بیشتر در جهت تسهیل انجام فرآیند انتخابات مبتنی بر اصل قانون‌مداری و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کردند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در نشست امروز مقرر شد فرمانداران با هماهنگی هیات‌های اجرایی و نظارت، آخرین وضعیت امکانات و تجهیزات و نیازمندی‌های محل استقرار شعب را بررسی و در جهت رفع نواقص احتمالی اعم از سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند.

محمدی عنوان کرد: همچنین در این جلسه بر آموزش مستمر عوامل انتخابات نسبت به حوزه ماموریت خود تاکید شد.

وی ادامه داد: با مبنا قرار دادن فرآیند انتخابات، ستاد انتخابات در تلاش بوده که نسبت به هر مقطع و زمانی هم آموزش لازم را ارائه دهد هم نیازمندی و تجهیزات مورد نیاز را تامین و نواقص را مرتفع کند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از مهمترین نیازمندی‌های ما تامین وسائل نقلیه مورد نیاز است که مقدمات آن در دست اجراست، همچنین نیروی انسانی آموزش دیده مخصوصا در حوزه فناوری بسیار مورد نیاز است که رئیس کمیته فناوری در این خصوص فعال هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آیا رابطه دهانی از نظر اهل سنت جایز است؟