توانمندسازی هنری استعدادهای نوجوان یکی از راهبردهای حوزه هنری است


توانمندسازی هنری استعدادهای نوجوان یکی از راهبردهای حوزه هنری است

بندرعباس- ایرنا- رییس حوزه هنری هرمزگان گفت: : تربیت و پرورش هنرمندان متخصص و متعهد و شناسایی و توانمندسازی هنری استعدادهای جوان و نوجوان یکی از راهبردهای اصلی حوزه هنری این استان است.

سعید عبدلی زاده روز دوشنبه در نشستی با مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، حضور موفق دانش آموزان هنرمند استان را در جشنواره های مختلف فرهنگی هنری در سطح کشور را نشان دهنده ظرفیت این استان در حوزه فعالیت های دانش آموزی دانست.
وی ادامه داد: حوزه هنری استان با ظرفیت های موجود می تواند به عنوان مرکز رشد هنر انقلاب، در فرآیند توانمندسازی و تولید آثار فاخر هنری در کنار آموزش و پرورش قرار گیرد.
رییس حوزه هنری هرمزگان با اشاره به تدوین سند تحول حوزه هنری و تاکید بر شناسایی، رشد و تربیت هنرمندان جوان و متعهد در این سند، افزود: یکی از برنامه‌های شاخص حوزه هنری استان هرمزگان شناسایی و توانمندسازی استعدادهای هنری در محلات حاشیه نشین و مناطق کم برخوردار است که این برنامه به صورت یک حرکت جهادی و با حضور هنرمندان شاخص استان در حال پیگیری واجرا است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز گفت: آغاز تعاملات دوسویه و هدفمند میان حوزه هنری و آموزش و پرورش، ره آورد مثبتی را برای اعتلای هنر انقلاب در استان هرمزگان داشته باشد.
ایرج بیت اللهی از آمادگی کامل اداره کل آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی استان در زمینه برنامه های مشترک فرهنگی با حوزه هنری استان خبر داد و ابرازامیدواری کرد این همکاری مشترک بتواند در زمینه شناسایی، توسعه و توانمندسازی استعداهای هنری در سطح مدارس استان موثر قرار بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در